MrDish Geplaatst: 9 oktober Geplaatst: 9 oktober Hallo leden en ......... Hoe stel ik mijn VLC in om te kunnen Streamen onder ander kreeg van een lid iets toegestuurd , en dat ken ik niet eens Hoe kan ik er voor zorgen dat ik de apparatuur zie staan waar ik verbinding mee heb , of wil hebben. Mvg
Moderator ceesv Geplaatst: 9 oktober Moderator Geplaatst: 9 oktober Bij vlc geef je het ip adres en eventueel een sleutel of identifier aan van de te streamen bron Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 9 oktober Auteur Geplaatst: 9 oktober 50 minuten geleden, ceesv zei: Bij vlc geef je het ip adres en eventueel een sleutel of identifier aan van de te streamen bron Dat heb ik allemaal al wel , verklaar me dan is : dat wat ik invoer ,niet hetzelfde is wat ik linksboven zie in het scherm van VLC, Maar misschien hoort dat ook wel. ik voer in : udp://@239.255.0.1;1234 waar het 239.255.0.1 onder OutputAdress valt en 1234 onder OutputPort kijk ik linksboven in de hoek van VLC : udp;//239.255.0.1?!
jeevanhoof Geplaatst: 10 oktober Geplaatst: 10 oktober Hoi, die eerste foto heb ik je toegestuurd. Zo is het bij mij te zien op mijn tablet. Ik zal straks eens kijken hoe het er op mijn pc uitziet. Maar ik blijf het raar vinden dat het IP adres van je box 192.168.1.2 is en het output adres van je stream 239.255.0.1 is dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
MrDish Geplaatst: 10 oktober Auteur Geplaatst: 10 oktober 53 minuten geleden, jeevanhoof zei: Hoi, die eerste foto heb ik je toegestuurd. Zo is het bij mij te zien op mijn tablet. Ik zal straks eens kijken hoe het er op mijn pc uitziet. Maar ik blijf het raar vinden dat het IP adres van je box 192.168.1.2 is en het output adres van je stream 239.255.0.1 is Ik heb het ook niet bedacht en gemaakt. Misschien werkt dit of dat programma niet onder Windows 10 maar onder Linux . En met Linux heb ik geen ervaring.
jeevanhoof Geplaatst: 10 oktober Geplaatst: 10 oktober Ik heb even op mijn pc gekeken en daar heeft VLC inderdaad geen netwerkbrowser. Heb je al eens geprobeerd om het volgend adres in te geven: 192.168.1.2:1234/udp://239.255.0.1 dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
MrDish Geplaatst: 11 oktober Auteur Geplaatst: 11 oktober Streamen is ook in orde , via een beste man uit China. Moet me niet vragen hoe en wat , het doet Ging allemaal via de App en AnyDesk en Google TransLate Mvg
Zilverhippie Geplaatst: 11 oktober Geplaatst: 11 oktober Ik hoop oprecht voor jou dat het in orde blijft met termen als "China", "Anydesk", "app" en "niet vragen hoe en wat" in dezelfde zin. 😰
MrDish Geplaatst: 11 oktober Auteur Geplaatst: 11 oktober 1 uur terug, Zilverhippie zei: Ik hoop oprecht voor jou dat het in orde blijft met termen als "China", "Anydesk", "app" en "niet vragen hoe en wat" in dezelfde zin. 😰
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen