Wijn Geplaatst: 10 oktober Delen Geplaatst: 10 oktober Een hele middag zitten te worstelen om mijn chromecast een verbinding te laten maken met mijn wiffi. Hij herkent wel het apparaat chromecast. Heb de wiffi een keer ontkoppelt en opnieuw aangesloten. Ook de app opnieuw opgehaald. Geeft telkens de volgende melding. Dit apparaat is eerder ingesteld door andere gebruiker. Zet fabrieksinstellingen vh apparaat terug. Ik veronderstel dat ze hier het apparaatje chromecast bedoelen. Dat kan wel kloppen omdat dit apparaatje van mijn schoonouders komt die recent zijn overleden. Als dat zo is. Hoe kan ik dit terugzetten. Heb gegoogled en zou op een knopje moeten duwen. Maar er is geen knopje. Verder zou ik zonder knopje het volgende moeten doen Open google home app. Verder houd de vinger op tegel van het apparaat. Wat bedoelen ze hier precies mee. Overigens als er andere mogelijkheden zijn hoor ik dat ook graag. Alvast bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zilverhippie Geplaatst: 10 oktober Delen Geplaatst: 10 oktober Mijn eerste zoekresultaat in Google: https://support.google.com/chromecast/answer/6254654 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oplossing el renegade Geplaatst: 10 oktober Oplossing Delen Geplaatst: 10 oktober Als het een ouderwetse ronde Chromecast zit er een heel klein knopje op de zijkant, die moet je ingedrukt houden tot het beeld verdwijnt en opnieuw gereset opstart. Daarna als nieuw installeren in de Google Home app. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wijn Geplaatst: 12 oktober Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober Iedereen bedankt. Het is gelukt. Nog een prettig weekend 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen