astro iris Geplaatst: 11 oktober Geplaatst: 11 oktober (aangepast) Tijdens het middag journaal van 13u gaat om 13u15 VRT 1 niet meer open, melding gecodeerd . Alle andere zenders op deze transponder gaan wel open. Is smart card in CI module in tv. Even gekeken bij TVV decoder, daar wel beeld. 11 oktober aangepast door astro iris
mixfreak Geplaatst: 11 oktober Geplaatst: 11 oktober Heb even gekeken maar hier ook geen beeld meer op EEN hd Neem aan dat dit een storing betreft...
astro iris Geplaatst: 11 oktober Auteur Geplaatst: 11 oktober @mixfreak Bedankt om het ook te melden, dan weet ik dat het niet bij mij ligt.
astro iris Geplaatst: 13 oktober Auteur Geplaatst: 13 oktober Gisterenmiddag tijden VRT journaal, heel even stilstaand beeld en blokvorming, daarna terug goed.
Mojo Geplaatst: 13 oktober Geplaatst: 13 oktober SUN OUTAGE!!! 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
astro iris Geplaatst: 14 oktober Auteur Geplaatst: 14 oktober 23 uren geleden, Mojo zei: SUN OUTAGE!!! Ah, daaraan had ik niet gedacht. 1
kees321 Geplaatst: 15 oktober Geplaatst: 15 oktober Hmmm, hoe concludeer je dat ? Het was op dezelfde dag, vr. 11-10 Maar, wat ik me al eerder afvroeg : Op 11-10-2024 om 14:02, astro iris zei: Alle andere zenders op deze transponder gaan wel open. Dan is een verstoring door de zon niet logisch, of ?
astro iris Geplaatst: 15 oktober Auteur Geplaatst: 15 oktober 5 minuten geleden, kees321 zei: Hmmm, hoe concludeer je dat ? Het was op dezelfde dag, vr. 11-10 Maar, wat ik me al eerder afvroeg : Dan is een verstoring door de zon niet logisch, of ? Als het alleen VRT1 is dan is het logisch, niet de sun outage.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen