Ga naar inhoud


Met instructie TV Vlaanderen geen beeld


Sprietje

Aanbevolen berichten


Die stockfoto had ik ook al gezien op een website van een leverancier.

Zelfs mijn niet satellietvrienden zagen het. 

Bovendien zit die schotel zo dicht op de muur dat ik me niet kan voorstellen dat-ie nog in azimut en elevatie is bij te stellen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Alex1970 zei:

Die stockfoto had ik ook al gezien op een website van een leverancier.

En de vraag is dus: Hoe zit het met de copyright van deze foto?

Mag die wel zomaar ergens anders op het internet gebruikt worden?

 

Een link mag natuurlijk wel: https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-satelliet/installatie/

 

 

Overigens lijkt me niets mis met deze foto. Dit betreft namelijk de 'eenvoudige installatie' van de schotel.

Wil je ook TV kijken via de schotel, dan is natuurlijk een 'installatie voor gevorderden' nodig.

Die heb ik alleen niet zo gauw kunnen vinden op de website; moet je wellicht ook gevorderde internetzoeker voor zijn?... 😉

 

groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Is het je ontgaan dat de lnb verkeerd om zit en niet naar de schotel kijkt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, ceesv zei:

Is het je ontgaan dat de lnb verkeerd om zit en niet naar de schotel kijkt?

 

Is het je ontgaan dat ik expliciet schreef: Wil je ook TV kijken via de schotel, dan ...   ?

Op de foto zelf wordt alleen gesproken over installatie van de schotel, nothing else.

Ik vind de schotel prachtig geinstalleerd. 😊

 

Overigens verdient dit model iedere keer dat Sprietje de foto plaatst, extra royalties, vind ik.

 

Groet,

A33

 

 

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...