minplus Geplaatst: 21 oktober Geplaatst: 21 oktober Het was extreem spannend aan het eind van de hypotheek-periode of we het nog net zouden redden met de hypotheek aflossen gezien de ontwikkelingen, maar net op tijd de zaak afgelost. Iets later en we waren een ton kwijt geweest. Vraag me niet meer hoe dat precies zat want dat weet ik niet meer, maar wat was ik blij dat de hypotheek net op tijd afgelost was. Vanaf dat moment rust.... 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Eduard07 Geplaatst: 21 oktober Geplaatst: 21 oktober (aangepast) Het scheelt menigeen een beste slok op een borrel in deze tijd als je geen huur of hypotheeklasten (meer) hebt. Maar beter een maandelijkse hypo met een aflossingscomponent dan een huur waarbij je wel betaalt maar nog maar moet afwachten in welke mate de verhuurder je huurpand onderhoudt en met name...isoleert. 21 oktober aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Psychosammie Geplaatst: 21 oktober Geplaatst: 21 oktober 1 uur geleden, minplus zei: maar net op tijd de zaak afgelost. Iets later en we waren een ton kwijt geweest Dan had je vast een rare hypotheek.Iets met sparen of beleggen? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
minplus Geplaatst: 22 oktober Geplaatst: 22 oktober We hadden de hypotheek omgezet van lineair naar spaar. Een jaar voor we de zaak definitief konden aflossen was er sprake van, wat was het, iets met de firma's annex banken of zo, dat het betwijfeld werd of het nog zou lukken zodat je de boot in zou gaan voor het nog openstaande bedrag. Is vast uit te zoeken op internet maar heb daar geen behoefte aan. We waren wel erg blij dat het afbetalen nog lukte. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Noordzee Geplaatst: 22 oktober Geplaatst: 22 oktober 21 uren geleden, Psychosammie zei: Dan had je vast een rare hypotheek.Iets met sparen of beleggen? Dat zal een spaarhypotheek zijn geweest. Volledig afhankelijk van koersen van bv aandelen. Leuk als het economisch goed gaat, maar desastreus als dat niet zo is. Geeft totaal geen zekerheid, inderdaad wel stress. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
minplus Geplaatst: 22 oktober Geplaatst: 22 oktober Was idd een spaarhypotheek en lekker ontspannen al die jaren tot een dik jaar voor de eindaflossing toen alles opeens fout dreigde te gaan. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: 22 oktober Geplaatst: 22 oktober Ik had ook een spaar hypotheek maar dan zonder belegging oid. waarbij je geld in een lijfrente stortte en met de opbrengsten van die lijfrentepolis werd de hypotheek gegarandeerd afbetaald. Voor ons een prima oplossing want de laatste jaren kregen we op die lijfrentepolis rentes van 10% en meer en het laatste jaar zelfs 14% terwijl de rente op de bank vrijwel 0 was. Het einde vond ik wel een beetje vreemd, totaal geen bericht, ook niet van gefeliciteerd uw heeft uw schuld afgelost oid. alleen de laatste keer betalen en dat was het. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen