Jan Ambers Geplaatst: 13 oktober Geplaatst: 13 oktober Met welk apparaat kan je een caravan verplaatsen?: Deze vraag is er om automatische registraties door spambots te voorkomen Ik ken dit app niet, wie kan me helpen?
Moderator ceesv Geplaatst: 13 oktober Moderator Geplaatst: 13 oktober Met een mover? Internet staat vol met dat soort apparaten. Wordt gemonteerd op de wielen en kan met een afstand bediening gestuurd worden. Of bedoel je een trekhaak? 3 minuten geleden, Jan Ambers zei: Deze vraag is er om automatische registraties door spambots te voorkomen Wat bedoel je hiermee? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 14 oktober Geplaatst: 14 oktober lijkt me wel een duur apparaat... Vanilla Sky Paul McCartney
Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 oktober Geplaatst: 14 oktober Je kunt ook je schoonmoeder in een tuigje er voor “hangen” en dan zeggen waar ze naar toe moet zeulen met die sleurhut. 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 14 oktober Geplaatst: 14 oktober Niet iedereen heeft een schoonmoeder... Overigens die schoonmoeder meenemen op vakantie is niet aan te bevelen. Vanilla Sky Paul McCartney
Psychosammie Geplaatst: 14 oktober Geplaatst: 14 oktober Beetje caravan heeft dat ingebouwd, toch? 1 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 14 oktober Geplaatst: 14 oktober wat een mover of een schoonmoeder 😁 Vanilla Sky Paul McCartney
Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 oktober Geplaatst: 14 oktober Ik ben nu aan mijn 2e schoonmoeder toe en de eerste ging inderdaad ooit mee op vakantie naar Californië. Dat was inderdaad een grote fout en staat nog steeds in mijn geheugen gegrift. Heb er nog steeds bijwerkingen van. 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Psychosammie Geplaatst: 14 oktober Geplaatst: 14 oktober 25 minuten geleden, Tonskidutch zei: wat een mover of een schoonmoeder 😁 Zal je gebeuren. Koop je een leuke caravan, de verkoper heeft gezegd dat er ook nog wat leuke accessoires in zitten. Kom je thuis staat er een schoonmoeder in de kast! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
gerrit B Geplaatst: 14 oktober Geplaatst: 14 oktober Als schoonvader een 30 jaar jongere stoeipoes aan de haak heeft weten te slaan hoeft dan nog niet zo'n ramp te zijn. 🤫 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 14 oktober Moderator Geplaatst: 14 oktober Ik zie een oplossing, geef die schoonmoeder haar eigen caravan. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen