Jan Ambers Geplaatst: 13 oktober Geplaatst: 13 oktober Kan een oude tablet geupgraded worden van v 4.4.2 naar v14 ???
Moderator ceesv Geplaatst: 13 oktober Moderator Geplaatst: 13 oktober Meestal niet, hangt af van hoe oud dat tablet en welk merk het is. Maar ik denk dat je het antwoord al weet, android 4 is van het jaar 2011. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 15 oktober Geplaatst: 15 oktober Algemeen kun je stellen dat een Android versie maar twee a drie jaar wordt ondersteund en dan is er geen upgrade meer mogelijk. er zijn wel nog wat leuke opties met een linux erop zetten https://www.linux-magazine.com/Online/Features/Convert-an-Android-Device-to-Linux Coles Corner Richard Hawley
Big fellow Geplaatst: 16 oktober Geplaatst: 16 oktober Afhankelijk van de fabrikant is het tegenwoordig 7 jaar ondersteuning voor nieuwe versies. Mijn Google Pixel 9 heeft dat bijvoorbeeld. (Samsung ook volgens mij) “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
jeevanhoof Geplaatst: 16 oktober Geplaatst: 16 oktober 4 uren geleden, Big fellow zei: Afhankelijk van de fabrikant is het tegenwoordig 7 jaar ondersteuning voor nieuwe versies. Mijn Google Pixel 9 heeft dat bijvoorbeeld. (Samsung ook volgens mij) Volgens mij is het tegenwoordig twee a drie android update's afhankelijk van de fabrikant) en tot 7 jaar beveiligings update's. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
zeeteefje Geplaatst: 16 oktober Geplaatst: 16 oktober Nee, de nieuwste Pixels en duurdere Samsung Galaxies krijgen 7 Android updates én 7 jaar beveiliging updates.
Tonskidutch Geplaatst: 16 oktober Geplaatst: 16 oktober Maar het tablet v4.4.2 uit 2011 krijgt niks. Coles Corner Richard Hawley
jeevanhoof Geplaatst: 16 oktober Geplaatst: 16 oktober 2 uren geleden, zeeteefje zei: Nee, de nieuwste Pixels en duurdere Samsung Galaxies krijgen 7 Android updates én 7 jaar beveiliging updates. Ik heb nochtans een nieuwe samsung. daar staat toch wel wat anders bij vermeld. Alleen de duurste modellen krijgen Android versie's tot android 21, in 2031 De meer "gewone" toestellen krijgen updat's tot Android 15, 16 en sommigen tot Android 17. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
zeeteefje Geplaatst: 17 oktober Geplaatst: 17 oktober 22 uren geleden, jeevanhoof zei: Ik heb nochtans een nieuwe samsung. daar staat toch wel wat anders bij vermeld. Jouw toestel valt dus niet in de categorie "duurdere". De midrange krijgt vier updates, high end toestellen krijgen er zeven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen