Ga naar inhoud

tv Vlaanderen smartcard

Ga naar oplossing Opgelost door cliff25,

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Heb hier oude tvv smartcard liggen  geen abbo geen eigenaar bekend 

kan ik hier een abbo  laten opzetten door tvv 

aangepast door cliff25

• Moderator
Geplaatst:

Die vraag zal je aan TVV moeten stellen, die kunnen zien of de kaart "vrij" is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Nee, dat gaat niet. Alleen met een contract overname formulier. Hiervoor dient de oude eigenaar te tekenen. Is de oude eigenaar overleden dan is zelfs een overlijdenscertificaat noodzakelijk. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:
19 uren geleden, Mimisiku zei:

Nee, dat gaat niet. Alleen met een contract overname formulier.

Je moet een goed verhaal hebben. Ik heb ooit een kaart kunnen laten registreren zonder te weten wie de oude eigenaar was. Gewoon zeggen dat je via  2e hands gekocht hebt. Als er dan geen betalingsachterstand is of was kon het gewoon.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Ik heb hier zo’n kaart. Heb van alles geprobeerd (en dat was in de tijd dat Seca nog de standaard was). Nu doen ze veel moeilijker.  

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

Geplaatst:

Zoals gezegd kunt u via deze link ook de oude smartcards registreren. Ik heb dit zelf al gedaan en het werkte zonder problemen.

Als je zo'n kaart hebt en daar het serienummer invoert, zie je een groene hark of een rode X, wat zou betekenen dat de kaart nog steeds aan iemand is toegewezen.

Geplaatst:

Ik zou potentiële kopers aanraden voor de aankoop het serienummer van de verkoper te vragen en dat op die website voor aankoop te checken.

Zwemmen zonder zwembroek (Urbanus)

Coles Corner

Richard Hawley

• Oplossing
Geplaatst:

Dit was het antwoord van tv Vlaanderen

http://info.tv-vlaanderen.be/custloads/765104572/md_176790.jpg Vragen | Live TV | Mijn TV VLAANDEREN

Beste heer ---------------

Graag willen wij je bedanken voor je bericht dat wij mochten ontvangen.   

Het smartcardnummer dat je wenst te activeren is bij ons niet gekend. Bij het nemen van een abonnement kan je proberen van ze online te activeren. Zou dat niet lukken, gelieve ons dan te contacteren zodat wij de kaart in stock kunnen zetten om ze te kunnen activeren. 

Mocht je hierover nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst op het nummer 02 790 27 90. Dit kan alle dagen tussen 9u en 19u en op zaterdag tussen 10u en 17u.    

Met vriendelijke groeten,   

Klantendienst TV VLAANDEREN  

Klantendienst TV VLAANDEREN 

Geplaatst:

Dat zou ik dan ook nog kunnen proberen met mijn oude kaart

• Like 1

Ongelofelijk!! Die truc heeft gewerkt! De TVV smartcard is nu op mijn naam gezet en is zojuist ‘aangezet’…

IMG_2369.jpeg

aangepast door Mimisiku
Foto

@Mimisiku

Ik had echt gedacht dat je deze optie kende 😛 Ook zou het in de toekomst belangrijk zijn dat je in ieder geval over de globale CAK7/data beschikt mocht deze in de Benelux zoals TeleSat geactiveerd worden. Maar leuk dat je het hebt kunnen activeren 😉

Welk pakket heb je geactiveerd? Afhankelijk van de situatie heb je er misschien nog een paar nodig voordat Oscam een foto kan maken 😛

aangepast door Neo76
Geplaatst:

Ik heb heb al heel lang een TVV kaart. Eerst via ruil, later onder eigen naam. Officieel via SEPA Domiciliëring toen. De geruilde kaart is door de oorspronkelijke eigenaar gecancelled wegens verhuizing zonder sat toegang. Kaart ging natuurlijk op zwart. Had geen nieuw adres van de oude eigenaar en kon dus niet via de noodzakelijke overschrijving de kaart registreren. Geprobeerd, maar steeds nul op rekest.. Steeds de melding dat de kaart reeds geregistreerd was (oude eigenaar uiteraard).

Wellicht hebben ze de database geschoond en niet actieve kaarten geschoond. Staan klaarblijkelijk niet meer op naam en zijn dus ‘vrij’..

Kon hem vanmiddag zonder probleem registreren….

@Mimisiku

Het op een gegeven moment verwijderen van de databases is niets nieuws 😛 Bij CanalDigitaal doen ze dat of dat deden ze al jaren geleden. Nou, het maakt niet uit. Ga dan in de toekomst met NagraVison en al het andere aan de slag of gebruik dan de module of de ontvanger.

Als je Dazn/C+I en andere zenders in NagraVision via Oscam kunt bekijken, dan is het gelukt, maar eerlijk gezegd is Seca binnenkort voorbij en voor veel mensen zal het donker zijn als de nacht 😛

aangepast door Neo76
Geplaatst:

Ik heb de Nagra CAK7 sleutels. De kaarten draaien alweer een tijdje in Nagra native modus

IMG_0659.jpeg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen