Sprietje Geplaatst: 18 oktober Geplaatst: 18 oktober (aangepast) Het komend weekeinde wordt de F1 GP van de Verenigde Staten gereden op het Circuit of the Americas in Austin, Texas. Het circuit is 5,513km lang en er worden 56 ronden gereden. Max Verstappen was hier winnaar in 2021, 2022 en 2023 maar de laatste race die Max heeft gewonnen is al weer 8 races geleden tijdens de GP van Spanje. Tijdschema: Vrije training vrijdag 19:30 - 20:30 uur Sprintkwalificatie vrijdag 23:30 - 00:14 uur Sprintrace zaterdag 20:00 - 21:00 uur Kwalificatie zondag 00:00 - 01:00 uur Race zondag 21:00 - 23:00 uur Een paar onderdelen zijn gratis te zien zonder F1 abonnement: - 1e vrije training live op Viaplay TV - hoogtepunten sprintrace zondag 17:00-17:20uur ViaplayTV - integrale herhaling kwalificatie zondag 17:20-19:00uur ViaplayTV - Verslag van de zojuist gereden F1 wedstrijd 23:20-23:55uur NPO1 De Formule 1 schrapt met ingang van 2025 het bonuspunt voor de snelste raceronde. 18 oktober aangepast door Sprietje afbeelding bijgeplaatst 2
Con Geplaatst: 18 oktober Geplaatst: 18 oktober Grote dank. Een dubbel gevoel over de sprintrace. Hiermee kunnen ze de updates niet lekker uitproberen. Anderzijds wel weer een spannend event erbij. Ik denk dat Riciardo wel wat op zijn laatste dag bij de FIA iets te weeg heeft gebracht... Ik kijk er naar uit, was aan het afkicken... Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 18 oktober Geplaatst: 18 oktober De saaiste race van het seizoen vond ik dat... niet eens de moeite waard om voor wakker te blijven. Mijn mening. Rappers Delight The Sugerhill Gang
bellejt Geplaatst: 18 oktober Geplaatst: 18 oktober past lekker in het schema met het WK en nascar Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 18 oktober Geplaatst: 18 oktober 2 uren geleden, Tonskidutch zei: De saaiste race van het seizoen vond ik dat... niet eens de moeite waard om voor wakker te blijven. Mijn mening. Ik blijf lekker op mijn vrouw liggen. Onmogelijke tijd voor ons. Ik hoor het dan ‘s ochtends wel hoe dat het ging. 2 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 18 oktober Geplaatst: 18 oktober 23.00 Uur red ik nog wel. Of ik een optie ga zoeken om te kijken is een andere vraag.. 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Con Geplaatst: 18 oktober Geplaatst: 18 oktober 5 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Ik blijf lekker op mijn vrouw liggen. Dan moet je blij zijn een vrouw te hebben... Onmogelijke tijd voor ons. Het leven bestaat niet uit onmogelijkheden maar uit keuzes. Ik hoor het dan ‘s ochtends wel hoe dat het ging. Tja. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
minplus Geplaatst: 18 oktober Geplaatst: 18 oktober De arme meid.. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Moderator ceesv Geplaatst: 18 oktober Moderator Geplaatst: 18 oktober Voor wat het waard is, Verstappen 3e in de training. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 18 oktober Auteur Geplaatst: 18 oktober (aangepast) Het ziet er naar uit dat Red Bull het gat met McLaren gedicht heeft. Max is sneller dan Norris. De kans dat hij het WK-kampioenschap kwijt raakt in minder geworden. 18 oktober aangepast door Sprietje
Moderator ceesv Geplaatst: 18 oktober Moderator Geplaatst: 18 oktober Verstappen op pole voor de sprintrace. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 19 oktober Auteur Geplaatst: 19 oktober Uitslag sprintkwalificatie (1-10) 1 Max Verstappen Red Bull 1:32.833 2 George Russell Mercedes 1:32.845 3 Charles Leclerc Ferrari 1:33.059 4 Lando Norris McLaren 1:33.083 5 Carlos Sainz Ferrari 1:33.089 6 Nico Hulkenberg Haas 1:33.183 7 Lewis Hamilton Mercedes 1:33.378 8 Kevin Magnussen Haas 1:33.398 9 Yuki Tsunoda VCARB 1:33.802 10 Franco Colapinto Williams 1:34.406 Max is erg blij met zijn auto en start de sprintrace vanaf startpositie 1. Als hij die gaat winnen, krijgt hij er weer 8 WK-punten bij.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 19 oktober Geplaatst: 19 oktober 37 minuten geleden, Sprietje zei: Max is erg blij met zijn auto en start de sprintrace vanaf startpositie 1. Dus zijn wagen is fucking good! 🤭 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 19 oktober Geplaatst: 19 oktober Ja jij krijgt een taakstraf... 1 Rappers Delight The Sugerhill Gang
Con Geplaatst: 19 oktober Geplaatst: 19 oktober 8 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Dus zijn wagen is fucking good! 🤭 Ik dacht dat jij op je vrouw ging liggen... niet dus blijkbaar. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen