THEOH Geplaatst: 20 oktober Geplaatst: 20 oktober Hallo ik heb geen ontvangst op alle zenders horizontaal
Moderator ceesv Geplaatst: 20 oktober Moderator Geplaatst: 20 oktober Of je ontvanger geeft geen 18 volt uit op je antenne kabel. Of de aansluiting van je kabel heeft corrosie. Of je LNB is defect. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
THEOH Geplaatst: 20 oktober Auteur Geplaatst: 20 oktober (aangepast) Kan het ook zijn dat de lnb niet goed staat ik zie nu dat er op bepaalde zenders horizontaal wel ontvangst is maar op frequentie 12187 horizontaal geen ontvangst 20 oktober aangepast door THEOH
Frans B Geplaatst: 20 oktober Geplaatst: 20 oktober Of misschien een boom die ervoor staat en takken uitsteken? System Administrator (niet van deze site)
THEOH Geplaatst: 21 oktober Auteur Geplaatst: 21 oktober Er staan geen bomen of hoge gebouwen in de buurt
Psychosammie Geplaatst: 21 oktober Geplaatst: 21 oktober Horizontale zenders. Zenden ze daar natuurfilms en harde politiefilms op uit? 🤣 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Frans B Geplaatst: 21 oktober Geplaatst: 21 oktober Doe eens de F connectoren opnieuw monteren. Misschien zit er 1 adertje van de afscherming tegen de binnenkern. Dit hoeft namelijk niet altijd kortsluiting te geven! System Administrator (niet van deze site)
THEOH Geplaatst: 21 oktober Auteur Geplaatst: 21 oktober Nee dat zal het niet zijn hij heeft jaren goed gewerkt en ik kreeg de laatste tijd steeds moeilijker de. Horizontale zenders en nu helemaal niet meer
bellejt Geplaatst: 21 oktober Geplaatst: 21 oktober 12187 op welke sat ? Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
THEOH Geplaatst: 21 oktober Auteur Geplaatst: 21 oktober (aangepast) Kan je een lnb controleren met multimeter of hij kapot is zoja hoe in zijn werk gaan 21 oktober aangepast door THEOH
Toyota Geplaatst: 21 oktober Geplaatst: 21 oktober Nee dat gaat niet met een mulitmeter of er moet totale kortsluiting zijn, maar dan ontvang je helemaal niets. Wat je zou kunnen doen de LNB een kwartslag draaien, dan wordt horizontaal verticaal en andersom.
Frans B Geplaatst: 21 oktober Geplaatst: 21 oktober Begin dan met een nieuwe LNB. De kosten (vanaf 5€) zullen het niet zijn. System Administrator (niet van deze site)
Toyota Geplaatst: 21 oktober Geplaatst: 21 oktober Dat is ook een idee en die heb je zo in huis. Met de multimeter kan je wel de spanning meten die uit de ontvanger komt. Let wel op: geen kortsluiting maken.
THEOH Geplaatst: 21 oktober Auteur Geplaatst: 21 oktober 20 minuten geleden, Frans B zei: Begin dan met een nieuwe LNB. De kosten (vanaf 5€) zullen het niet zijn. En waar kan ik die bestellen hier kosten ze wel veel meer
Toyota Geplaatst: 21 oktober Geplaatst: 21 oktober (aangepast) Hoe bedoel je: hier kosten ze meer. In de winkel of online? Single LNB, Twin of Quad. Zal geen Quattro zijn . Ik mag geen reclame maken maar weet ook niet of dit mag, terwijl ik je wil helpen. Zoek op de 2 trefwoorden samen: alle kabels 21 oktober aangepast door Toyota
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen