THEOH Geplaatst: 21 oktober Auteur Geplaatst: 21 oktober Zit er verschil in lnb Voor een schotel van 60 cm Of van 90 cm of maakt dat niets uit
Frans B Geplaatst: 21 oktober Geplaatst: 21 oktober nee, die zijn hetzelfde. zolang het maar geen duo lnb is, daar maakt het wel uit. Een enkele universal LNB kan je op de meeste schotels plaatsen. System Administrator (niet van deze site)
a33 Geplaatst: 21 oktober Geplaatst: 21 oktober Op 20-10-2024 om 22:20, THEOH zei: ik zie nu dat er op bepaalde zenders horizontaal wel ontvangst is Dus wat is nou precies je probleem, als het kennelijk niet een probleem met de (alle) horizontale transponders is? Preciezere symptoombeschrijving geeft preciezere diagnose. 7 uren geleden, THEOH zei: ik kreeg de laatste tijd steeds moeilijker de. Horizontale zenders Dan zou ik eerst de uitlijning van de schotel eens checken. Groet, A33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
Moderator ceesv Geplaatst: 21 oktober Moderator Geplaatst: 21 oktober En de skew van de lnb controleren. Maar voor je dat alles gaat doen, wat voor LNB gebruik je? Is het alleen in de hoge band of ook in de lage band dat je problemen hebt met de horizontale transponders? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Toyota Geplaatst: 22 oktober Geplaatst: 22 oktober Over welke zenders hebben we het hier? Dus welke satelliet? Wat voor een ontvanger is het? Misschien zijn er wijzigingen geweest in de frequenties en ontvang je die zenders daardoor niet meer.
THEOH Geplaatst: 22 oktober Auteur Geplaatst: 22 oktober Heb een nieuwe lnb besteld als die binnen is kan ik kijken of het daar aan ligt
Toyota Geplaatst: 22 oktober Geplaatst: 22 oktober Er stellen hier meerdere mensen vragen ter ondersteuning voor jou. Maar ik zie nog geen enkel antwoord daarop.
Frans B Geplaatst: 22 oktober Geplaatst: 22 oktober Idd. Tevens staat deze vraag hier verkeerd. Moet naar "schotelpark" verplaatst worden. System Administrator (niet van deze site)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 22 oktober Geplaatst: 22 oktober Haal er een vakman bij want met dit gehannes en summiere beschrijving gaat het niet lukken. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
THEOH Geplaatst: 22 oktober Auteur Geplaatst: 22 oktober Morgen komt er een nieuwe l.n.b Binnen ga morgen of donderdag monteren en dan zal het wel opgelost zijn
Drs. IJzerbout Geplaatst: 23 oktober Geplaatst: 23 oktober Dan ga ik alvast een Voodoo dans doen. Dat zal de satelliet 📡 duivel in goede stemming brengen en dat zal zeker helpen dat de boel weer gaat draaien. Mocht het dan desondanks toch niet lukken met die nieuwe LNC dan weten we één ding: dat het niét aan de LNC ligt. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
THEOH Geplaatst: 24 oktober Auteur Geplaatst: 24 oktober Vandaag nieuw lnb gemonteerd en alles werkt weer allemaal bedankt Dus dit kunnen we afsluiten
Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 oktober Geplaatst: 25 oktober Goed dat ik die Voodoo dans gedaan heb. Dat heeft de boze satelliet geesten goed gestemd. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen