Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

ik wilde graag mijn dank uitspreken aan alle informatie op dit forum. Ik heb vanmiddag een overgenomen schotel afgesteld met de informatie welke ik gevonden had hier. De signaalwaardes zijn nog laag maar dat komt omdat ik tussen de blaadjes en bomen door moet. Was al lang blij dat ik een plekje er tussendoor vond. Als hij op het dak staat zal het vast een stuk beter zijn. Hier wat plaatjes van het geheel. En voor wie het zich afvraagt waarom geen foto van de signaalwaarde van de Hotbird, deze ontvang ik helemaal niet zo met de schotel op deze plek in de tuin. Oh ja - input ter verbetering is welkom. Thanks !

Sven.

IMG_6911.jpg

IMG_6912.jpg

IMG_6913.jpg

IMG_6914.jpg

IMG_6915.jpg

Geplaatst:
4 uren geleden, SvenU zei:

Oh ja - input ter verbetering is welkom. Thanks !

Dag @SvenU, welkom op het forum, welkom bij de hobby!

Ik zou gauw stoeptegels op de voet leggen, voordat de hersfstwinden gaan waaien.

Zou jammer zijn als je schotel omwaait en beschadigt.

Dat zou mijn eerste tip zijn.

Veel kijkplezier,

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

Geplaatst:
19 uren geleden, a33 zei:

Dag @SvenU, welkom op het forum, welkom bij de hobby!

Ik zou gauw stoeptegels op de voet leggen, voordat de hersfstwinden gaan waaien.

Zou jammer zijn als je schotel omwaait en beschadigt.

Dat zou mijn eerste tip zijn.

Veel kijkplezier,

Groet,

A33

Haha - ja dat zal ik zeker doen. Wegwaaien lijkt me niet wenselijk. 

Moet alleen nog op zoek naar diseqc switches 4x1 met een "buiten behuizing". Enig idee waar dat goed te koop is ?

Thanks ! Bij voorbaat !

Geplaatst: (aangepast)

heb mijn switches gewoon in een kabeldoos gestoken.Veel makkelijker en waterdicht

WP_20200609_18_14_43_Pro.jpg

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen