hugogertie Geplaatst: 25 oktober Geplaatst: 25 oktober Ons belastinggeld wordt letterlijk daar over de balk gesmeten, programma's waar geen hond naar kijkt of luistert. Wanneer ik zie hoeveel hier naar het derde en tweede net wordt gekeken per week is dit per uitzondering van nieuws uur en voetbal, maar er zijn hordes mensen die daar ook de tv niet eens voor aan zet maar wat wel belasting geld kost. Amusement mag gerust op de Ned 1 of 2 wat mij betreft maar begin met dat derde net op te heffen. En dan heb je bnnvaratrosavrokroncrveovprownlpoowongehootdzwart etc. die vroeger door de leden de mogelijkheid hadden om recht te hebben op uitzendingen maar dat is toch niet meer van deze tijd. Van mij mogen ze wel 750 miljoen bezuinigen op dat linkse zooitje....... 1 VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Tonskidutch Geplaatst: 25 oktober Geplaatst: 25 oktober Er wordt echt meer geld verkwanseld door de overheid instanties zelf dan er voor de schone schijn in Hilversum wordt gebruikt door de publieke omroepen. Ja men mag diverse programma's tegen het licht houden en de waarde ervan zelf bepalen. Maar gelukkig bepalen anderen mee. Waar men bezuinigd is toch heel asociaal gezien de kabinetsplannen. Dat er bezuinigd moet worden was al duidelijk tijdens de formatie. Coles Corner Richard Hawley
JoeC Geplaatst: 25 oktober Geplaatst: 25 oktober (aangepast) Er zitten best wel waardevolle programma's op. Maar zowel professionele sport (welke vorm dan ook) als pratende hoofden en quizzen waar diezelfde pratende hoofden aan meedoen mogen wmb wel verdwijnen - laat dat maar naar de commersieelen gaan. Zolang dingen als de (goeie) detectives, Focus, Zembla, Journaal, Tegenlicht, 2doc en dergelijke (vanuit zowel linker als rechter invalshoek) maar blijven bestaan. En als ik dat dan optel kan dat best met een netje minder. En de reclame's? Ach, zolang de programma's niet onderbroken worden vind ik dat prima. De Vu+ kan prima opnemen en skippen. 25 oktober aangepast door JoeC
minplus Geplaatst: 25 oktober Geplaatst: 25 oktober 3 uren geleden, hugogertie zei: Ons belastinggeld wordt letterlijk daar over de balk gesmeten, programma's waar geen hond naar kijkt of luistert. Wanneer ik zie hoeveel hier naar het derde en tweede net wordt gekeken per week is dit per uitzondering van nieuws uur en voetbal, maar er zijn hordes mensen die daar ook de tv niet eens voor aan zet maar wat wel belasting geld kost. Amusement mag gerust op de Ned 1 of 2 wat mij betreft maar begin met dat derde net op te heffen. En dan heb je bnnvaratrosavrokroncrveovprownlpoowongehootdzwart etc. die vroeger door de leden de mogelijkheid hadden om recht te hebben op uitzendingen maar dat is toch niet meer van deze tijd. Van mij mogen ze wel 750 miljoen bezuinigen op dat linkse zooitje....... Wat tegenswoordigs al niet door sommigen als links zooitje wordt gezien.... De bubbels doen het naast in de VS ook in ons landje goed. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Eduard07 Geplaatst: 25 oktober Geplaatst: 25 oktober 4 uren geleden, hugogertie zei: Ons belastinggeld wordt letterlijk daar over de balk gesmeten, programma's waar geen hond naar kijkt of luistert. Wanneer ik zie hoeveel hier naar het derde en tweede net wordt gekeken per week is dit per uitzondering van nieuws uur en voetbal, maar er zijn hordes mensen die daar ook de tv niet eens voor aan zet maar wat wel belasting geld kost. Amusement mag gerust op de Ned 1 of 2 wat mij betreft maar begin met dat derde net op te heffen. En dan heb je bnnvaratrosavrokroncrveovprownlpoowongehootdzwart etc. die vroeger door de leden de mogelijkheid hadden om recht te hebben op uitzendingen maar dat is toch niet meer van deze tijd. Van mij mogen ze wel 750 miljoen bezuinigen op dat linkse zooitje....... Omroepen hebben betalende leden die bewust kiezen voor een bepaalde zuil. Deze betalende leden betalen ook nog eens belasting. Gezien het aantal kijkers en leden hebben criticasters geen enkel recht te roepen dat de PO wel wegbezuinigd kan worden omdat zij niet kijken of luisteren naar de PO. Je hoeft niet te kijken en te luisteren. Maar een algemene publieke voorziening hoort geen speelbal te zijn van (politieke) belangengroepen. 1 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
JoeC Geplaatst: 25 oktober Geplaatst: 25 oktober 1 uur geleden, minplus zei: Wat tegenswoordigs al niet door sommigen als links zooitje wordt gezien.... De bubbels doen het naast in de VS ook in ons landje goed. Ik zie zowel voetbal, tennis als hockey als vooral rechtse hobbies en daar BARST t helaas van. Overigens voor zowel de affluente als de minder bedeelden 😉
JoeC Geplaatst: 25 oktober Geplaatst: 25 oktober 2 minuten geleden, Eduard07 zei: Je hoeft niet te kijken en te luisteren. Maar een algemene publieke voorziening hoort geen speelbal te zijn van (politieke) belangengroepen. +1 !
Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 oktober Geplaatst: 25 oktober Wat een ontzettend gemopper en ontevredenheid op de publieke omroepen! Vind je het allemaal maar niks, dan ga naar de commerciëlen waar je ook voor moet betalen in NL. Daar is het nog velen malen erger. Wat zijn rechtse hobby’s nou weer? Ik ben linkshandig. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 25 oktober Geplaatst: 25 oktober Ik ben rechtshandig, kan ik niets aan doen. Hoewel een paar dingen met links beter gaan, zoals roeren in een soepkom terwijl ik rechts het water invoer. Maar heb totaal niets met extreem links of rechts, voor mij walgelijke groeperingen. Dus plaats mij in het sociaal voelende midden. Wat sommigen hier tegenswoordigs compleet woke links vinden. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
OFDM Geplaatst: 25 oktober Geplaatst: 25 oktober (aangepast) Ik zie van alle uitzendingen bijna niets omdat ik meer met ontvangst bezig dan met kijken. Veel meer testbeeld tijd zou fors veel besparen! Van mij mogen de Digitenne zenders in de nacht ook wel weer uit dan heb ik wat meer TV DX kansen. Nu is Digitenne NPO FTA maar een kleine kostenpost hoewel ze daar wel afstand van kunnen doen. Of 10% afdingen bij KPN want uitzenden moeten ze het toch. 25 oktober aangepast door OFDM
Alex1970 Geplaatst: 25 oktober Geplaatst: 25 oktober De programma's die nog echt wat voorstellen zijn vaak bij de NPO. Ik kijk ook bijna alleen maar naar 1,2 en 3. Op de commerciëlen weinig echt vernieuwende programma's, laat staan van enig niveau. En NPO links? Wel eens naar Wakker NL of Ongehoord NL gekeken? En er is niks mis met links, dat heeft het huidige ultra-rechtse kabinet wel bewezen dacht ik. Zijn er nou echt nog mensen die wat die poppenkast wat zich nu extra-parlementair noemt uitkraamt nog serieus nemen? Iedere verkiezingsbelofte wordt gebroken, sterker nog die zijn compleet 180° verdraaid. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Miauw Geplaatst: 25 oktober Geplaatst: 25 oktober We zijn al heel wat omroepen samen gevoegd, zou de volgende stap een BBC model worden, alles onder 1 omroep? Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Eduard07 Geplaatst: 26 oktober Geplaatst: 26 oktober Dat zou de pvv nog wel willen misschien, want van 1 nationale PO kun je gemakkelijk een politieke spreekbuis maken van de zittende macht. Dan zien we in Hongarije, Polen, Slowakije en zelfs Italie. Maar zover zal het niet gauw komen. Misschien is het wel daarom dat de pvv nu de totale PO op 1 hoop gooit en beweert dat die een links bolwerk is. Zelfs WNL wordt al "links" genoemd. Alles voor de beeldvorming bij de pvv. Feiten doen er niet toe. De eigen mening is de enige "neutrale", de rest is allemaal "woke". De wereld kan zo makkelijk zijn als je de veelkleurigheid negeert. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 26 oktober Geplaatst: 26 oktober 8 minuten geleden, Eduard07 zei: De wereld kan zo makkelijk zijn als je de veelkleurigheid negeert. Men kan ook die veelkleurigheid accepteren, dan maakt het ook jouw eigen wereld makkelijk. Coles Corner Richard Hawley
Eduard07 Geplaatst: 26 oktober Geplaatst: 26 oktober 14 minuten geleden, Tonskidutch zei: Men kan ook die veelkleurigheid accepteren, dan maakt het ook jouw eigen wereld makkelijk. Het was niet een opmerking die op mijzelf slaat, voor alle duidelijkheid! Veelkleurigheid een rijkdom. Helaas lijken velen zwartwit makkelijker te kunnen "behappen".😒 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen