Drs. IJzerbout Geplaatst: 27 oktober Geplaatst: 27 oktober Als dat zo door gaat, zijn de rapen gaar voor Verstappen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 28 oktober Auteur Geplaatst: 28 oktober Norris loopt 10 WK-punten in op Verstappen Verstappen heeft nu 6 strafpunten op zijn licentie. WK-stand met nog 4 races te gaan 1 Max Verstappen Red Bull 362 voorsprong 47 punten 2 Lando Norris McLaren 315 3 Charles Leclerc Ferrari 291 4 Oscar Piastri McLaren 251 5 Carlos Sainz Ferrari 240 6 Lewis Hamilton Mercedes 189 7 George Russell Mercedes 177 8 Sergio Pérez Red Bull 150 9 Fernando Alonso Aston Martin 62 10 Nico Hulkenberg Haas 31 11 Lance Stroll Aston Martin 24 12 Yuki Tsunoda RB 22 13 Kevin Magnussen Haas 14 14 Alexander Albon Williams 12 15 Daniel Ricciardo RB 12 16 Pierre Gasly Alpine 9 17 Oliver Bearman Ferrari 7 18 Franco Colapinto Williams 5 19 Esteban Ocon Alpine 5 20 Liam Lawson RB 2 21 Guanyu Zhou Stake 0 22 Logan Sargeant Williams 0 23 Valtteri Bottas Stake 0
hugogertie Geplaatst: 28 oktober Geplaatst: 28 oktober 10 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Als dat zo door gaat, zijn de rapen gaar voor Verstappen. Straffen zijn volkomen terecht ook hij moet netjes binnen de lijntjes kleuren. Verstappen moet zijn meerdere erkennen in de drie die nu voorop rijden en niet als een kamikaze piloot zijn positie willen verdedigen. Norris was de snellere, Ferrari Sainz al helemaal en de Mercedes de gelijkwaardige auto. Het team (van wat er van over is) van hem heeft nu flinke eenmaal steken laten vallen met een auto die niet top is, maar dat mag hij niet afreageren op de snelle jongens die het nu wel voor elkaar hebben. Het rommelt al maanden bij Redbull en dat zien we nu terug in de resultaten en het gedrag. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Drs. IJzerbout Geplaatst: 28 oktober Geplaatst: 28 oktober (aangepast) Ik wil er niet iedere keer over doorzeuren maar dit is nou precies wat ik bedoel en dat ik geen fan van Verstappen ben. Hij heeft een agressieve rijstijl en rijdt wel heel erg aan de limit waarmee hij grote risico’s aangaat een andere coureurs in het harnas jaagt. En de veiligheid van anderen op de koop toe neemt. Dit keer kreeg hij een verdiende straf en hopelijk heeft ie wat geleerd. Een goede coureur en wereldkampioenschapskandidaat (2 x de woordwaarde 😂) zou in deze situatie geen punten laten vallen. Verstappen heeft waarschijnlijk zijn zenuwen niet in bedwang gehad en juist dat munt een wereldklasse coureur uit. 28 oktober aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
hugogertie Geplaatst: 28 oktober Geplaatst: 28 oktober 28 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Dit keer kreeg hij een verdiende straf en hopelijk heeft ie wat geleerd. Een Verstappen zich inhouden op de racebaan en niet de randjes opzoeken en er overheen gaan.......Max zou de eerste zijn............ VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
minplus Geplaatst: 28 oktober Geplaatst: 28 oktober X2 Bovendien, als hij nu elke race 10 punten verliest is hij kampioen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
jptd Geplaatst: 28 oktober Geplaatst: 28 oktober (aangepast) 10 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Ik wil er niet iedere keer over doorzeuren maar dit is nou precies wat ik bedoel en dat ik geen fan van Verstappen ben. Hij heeft een agressieve rijstijl en rijdt wel heel erg aan de limit waarmee hij grote risico’s aangaat een andere coureurs in het harnas jaagt. En de veiligheid van anderen op de koop toe neemt. Dit keer kreeg hij een verdiende straf en hopelijk heeft ie wat geleerd. Een goede coureur en wereldkampioenschapskandidaat (2 x de woordwaarde 😂) zou in deze situatie geen punten laten vallen. Verstappen heeft waarschijnlijk zijn zenuwen niet in bedwang gehad en juist dat munt een wereldklasse coureur uit. blijf jij nou maar je kennis verspreiden hier maar ga in godsnaam niet dom zitten lullen over F1 verstappen is van een eenzaam niveau. Hij is niet voor niks 3x WK geworden. Dat dit mede te danken is aan een goede auto / team helpt daar enorm bij maar kijk naar die 2e rijders van RB de afgelopen jaren , die konden nog niet eens in de schaduw staan bij hem. alleen een echte kampioen zoekt de limiet op en gaat daar (helaas) soms ook overeen. Daarom worden Leclercjes Perezjes Russeltjes nooit geen kampioen. Die rijden met een stropdas om. alleen de “echte schoften” kunnen kampioen worden En daar is Max er één van. 28 oktober aangepast door jptd
Drs. IJzerbout Geplaatst: 28 oktober Geplaatst: 28 oktober Over Verstappen mag je niets negatiefs schrijven. Dat komt hier niet goed aan. Ik laat mijn eigen mening niet onderdrukken. Het lijkt hier wel het regime van Putin. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
jptd Geplaatst: 28 oktober Geplaatst: 28 oktober (aangepast) 11 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Over Verstappen mag je niets negatiefs schrijven. Dat komt hier niet goed aan. Ik laat mijn eigen mening niet onderdrukken. Het lijkt hier wel het regime van Putin. Jawel hoor Kritiek van kenners nemen we uiterst serieus. Hij is niet vlekkeloos. Kan ook niet. Is niemand Hij is wel af en toe een klootzak op circuit. Dat moet je ook zijn . Daarom is hij meervoudig kampioen geworden en heeft hij wat bereikt in zijn leven. 28 oktober aangepast door jptd
Drs. IJzerbout Geplaatst: 28 oktober Geplaatst: 28 oktober Ik ben geen kenner van de Formule1 Dat heb ik nooit gezegd. Ik ben alleen een waarnemer en vind het af en toe wel leuk om er naar te kijken. Een expert ben ik zeker niet. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
moonchild Geplaatst: 28 oktober Geplaatst: 28 oktober 15 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Ik ben geen kenner van de Formule1 Dat heb ik nooit gezegd. Ik ben alleen een waarnemer en vind het af en toe wel leuk om er naar te kijken. Een expert ben ik zeker niet. Dat klopt. Multi21 van Vettel heb je ook niet begrepen, of Senna/Prost in Suzuka. Moeder Theresa wordt geen F1 Champion. Daarnaast ook heel belangrijk. Hoe veiliger de autos des te roekelozer de rijstijl......... VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
minplus Geplaatst: 29 oktober Geplaatst: 29 oktober Leclerc en Russel kunnen mi volgend jaar best kampioen worden met een goede auto. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 29 oktober Geplaatst: 29 oktober 19 uren geleden, moonchild zei: Moeder Theresa wordt geen F1 Champion. Die zou ook niet zo vloeken 🤬 als Verstappen als het even wat tegenzit. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 29 oktober Geplaatst: 29 oktober Onderschat Moeder Theresa in een F1 race auto niet. Die zou bij de 1e bocht... 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
bellejt Geplaatst: 29 oktober Geplaatst: 29 oktober zolang max bij de laatste race puntenvoorsprong heeft is er geen probleem want een subtiele beweging zoals waar hij de straf voor kreeg en beiden in de frak en opgelost.De rest neemt hij er wel bij alhoewel ik hem niet in F1 zie blijven maar naar amerika verhuizen waar men echt raced in mss een categorietje met niet zoveel technische tureluur maar niet zo ridicuul doet .Als dat gebeurd heeft F1 wel een probleempje want dan zou red bull ook wel eens kunnen meegaan zoals ze nu al hebben in nascar en indycar Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen