Tonskidutch Geplaatst: 26 oktober Geplaatst: 26 oktober zoals de titel al duidelijk maakt heb ik sinds drie dagen problemen met de audio die telkens heel even hakkelt / wegvalt Iemand hetzelfde geconstateerd? Is het bekend bij het Ziggo consumer forum? Coles Corner Richard Hawley
Oplossing Mimisiku Geplaatst: 26 oktober Oplossing Geplaatst: 26 oktober Haha, dit is al MAANDEN zo! Ben je lekker snel mee om dat te merken . Fout zit in de Dolby Digital audio. TV of AV receiver op PCM instellen en je hebt weer normaal geluid.. Voor Discovery mis je qua geluid helemaal niks (qua content overigens ook niet, maar dat terzijde) Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Tonskidutch Geplaatst: 26 oktober Auteur Geplaatst: 26 oktober Aha dat is al maanden zo! Neen dat wist ik niet omdat die herhaalzender niet vaak ingeschakeld wordt. Maar dan mis ik niet veel als ik niet meer kijk. Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen