Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goeie avond,

Nog mensen die problemen hebben/hadden op 192 tv via de tvv app?

Stilstaand beeld en foutmelding.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• Moderator
Geplaatst:

En wat was de foutmelding?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Hier in de app van TVV ook die fout bij replay van 192TV (zowel op TV en tablet). Ik krijg de melding 'Toestel heeft een probleem ondervonden met de stream (C800)'.

aangepast door Sandra-
Geplaatst:

Dank u voor de replay met antwoorden. 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

bizar, heb gisterennamiddag gekeken (top 2500, jukebox), geen enkel probleem. Ook nu geen probleem (muziek bij de lunch).

TVV APP via een google tv dongel.......

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:
1 uur geleden, Jean-Claude zei:

bizar, heb gisterennamiddag gekeken (top 2500, jukebox), geen enkel probleem. Ook nu geen probleem (muziek bij de lunch).

TVV APP via een google tv dongel.......

Kijken is geen probleem, maar terugkijken (replay) is een probleem.

Geplaatst:

ha zo, replay, eens in de replay list gekeken en daar staat inderdaad 192tv tussen, en bij selektie van een opname uit het verleden verschijnt er ook hier een "afspeelfout".

maar waarom zou ge een non-stop muziekzender willen replayen ?

nu ja, ik kan het probleem bevestigen.

• Haha 1

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:
Op 27-10-2024 om 22:07, sattv4iedereen zei:

Dank u voor de replay met antwoorden. 

Vandaag bevestiging , 192TV kan bij TVV niet meer via "replay" bekeken worden. Dit was ook al zo bij Canal Digitaal.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen