sattv4iedereen Geplaatst: 26 oktober Geplaatst: 26 oktober Ik heb heel wat sat spullen liggen. Bij meerdere aankopen kortingen. Bij interesse. Kan je een foto vragen. 1. Een statief om een schotel aan te plaatsen. Ideaal voor Bij mobilhome of caravan. 45€ 2. Een tvv met geïntegreerde smartcard met overname formulier. 30€ 3. Een cd met geïntegreerde smartcard met overname formulier 45€ 4.een hd tnt sat ontvanger zonder kaart 30€. 5.een fta ontvanger met ccam ondersteuning 10€ 6. Een vu zero 4K met alles erop en eraan 120€ 7. Door opzeg telenet vu uno first 4K model kabel of satelliet 160€ beide tuner +60€ 8. Een schotel 60 cm compleet met muurbeugel en bevestiging met gratis lnb 19&23 astra. Schotel nog nooit gebruikt. 15€ 9. Vlakantenne h21d 45€ gebruikt 10. Vlakantenne h50d 95€ gebruikt 11. Satelliet meter, de gegevens volgen later 40€. En nee, ik heb geen winkel, maar ik probeer alles te verkopen, voordat ik alles in de klikt moet gooien. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Mojo Geplaatst: 27 oktober Geplaatst: 27 oktober (aangepast) 10 uren geleden, sattv4iedereen zei: Bij interesse. Kan je een foto vragen. Moet je wel te bereiken zijn via PM😁 Welke merk/type is nummer 5? 27 oktober aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
sattv4iedereen Geplaatst: 27 oktober Auteur Geplaatst: 27 oktober Merkwaardig, kijk het na, want ik heb vandaag nog pm gekregen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
sattv4iedereen Geplaatst: 27 oktober Auteur Geplaatst: 27 oktober Ik heb mijn inbox grotendeels moeten leegmaken. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
DIGIWIEW Geplaatst: 28 oktober Geplaatst: 28 oktober 3. Een cd met geïntegreerde smartcard met overname formulier 45€ heb je deze nog gr digiview Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
sattv4iedereen Geplaatst: 3 november Auteur Geplaatst: 3 november De 2 vu"s zijn verkocht. Ik heb door verkoop vu nog liggen: 1. Een dvb-c fbc kabeltuner voor vu uhd. 65€ 2. Een dvb-s sateliettuner voor vu hd. 40€ Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen