RaveMaus Geplaatst: 27 oktober Geplaatst: 27 oktober In mijn bureau heb ik een wat oudere Loewe 3D tv staan waar het smart al lang geen smart meer is. De oude Apple TV die er nu aan hangt is ook aan een upgrade toe en ik heb graag een box die goed werkt met IPTV, wat de AppleTV dus absoluut niet is. Dé IPTV boxen bij uitstek zijn de Formulers. Ik kan ergens voor een leuk prijsje een Z11 Pro Max overnemen. Hier in België hebben wij natuurlijk ook de streamingapps zoals VTMGo, VRTmax, GoPlay,... Diverse fora, die al redelijke oude posts hebben, spreken elkaar tegen als je het over AndroidTV geschikte streamingapps hebt. Er wordt gezegd dat de échte AndroidTV streamingapps op die Formular Z11 niet zouden werken en je de mobiele varianten daarvoor moet installeren. Zo zou het bvb ook leuk zijn om Kodi op die box te installeren, dan kan ik in mijn bureau de opnames gemaakt op de Vu+ bekijken mbv de PVR Vu+ addon op Kodi. Heeft iemand daar ervaring mee? VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv, Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅
Tonskidutch Geplaatst: 27 oktober Geplaatst: 27 oktober Op de Vu+ loopt kodi gewoon niet lekker, ook niet op de snelste arm 4k processors. Hij was er ook nooit voor bedoeld. Neem een Nvidia Shield dan heb je de beste ondersteuning voor alle media formaten inclusief opnames van de Vu+ als .ts bestand. Coles Corner Richard Hawley
RaveMaus Geplaatst: 27 oktober Auteur Geplaatst: 27 oktober Ik bedoelde eigenlijk Kodi op die Formuler zetten. De Vu+ staat in mijn woonkamer, de Formuler zal in m’n bureau komen. Daar Kodi opzetten laat toe in het bureau opnames te bekijken komende van de Vu+. Maar goed, de echte vraag was: kan men op een Formuler Z11 volwaardige Android tv apps draaien zoals men de ook op de Shield kan. VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv, Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen