Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 13 uren geleden, Gökhan Tasgin zei: Express 80 (80°E) (Wide Eurasia Beam) Mpeg4 HD Tv zender: Enisey is als FTA HD gestart op 11606 V 45000 4/5 Die zit er al sinds 30-4-2023 en zal zeker een uitdaging zijn om die te ontvangen in N L You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gökhan Tasgin Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) 2 uren geleden, Mojo zei: Die zit er al sinds 30-4-2023 en zal zeker een uitdaging zijn om die te ontvangen in N L Maar Flysat die melde gisteren dus vandaar dat ik het post. En het zal wel een uitdaging zijn om Express 80 vanuit Nederland te ontvangen maar het is niet onmogelijk! Als ik naar de beams kijk kun je met een schotel tussen 100 en 150 cm in Oost en Zuidoost Nederland dit sataliet in terorie ontvangen alleen moet je denk ik heel hoog op een flat zitten wil je dit sataliet ontvangen want de schotel kanteling om dit sataliet te ontvangen is maar 1,2 graden !!! @all ik ben heel nieuwsgierig of wij in Nederland dit sataliet kunnen ontvangen! İs er iemand op dit forum die in Nederland en Duitsland woont de moeite wil doen om Express 80 (80 graden oost) te ontvangen?? Helaas woon ik zelf op een verkeerde locatie om dit sataliet überhaupt te kunnen ontvangen.... İk ben erg nieuwsgierig wie het lukt om dit sataliet te ontvangen, willen jullie het mij aub het laten weten als jullie dit sataliet kunnen ontvangen en welke tp's allemaal binnenkomen?? İk heb net even weer naar de beam ontvangt gekeken , schatting vanaf Enschede tot aan Limburg kun je het met een schotel van 1 meter ontvangen en vanaf Hengelo (ov) kun je het ontvangen met een schotel vanaf 1,20 meter. İk ben echt nieuwschierig of we dit sataliet kunnen ontvangen! İk ga er van uit dat de berekeningen van Lyingsat juist is!! 49 minuten geleden aangepast door Gökhan Tasgin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen