Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 november Delen Geplaatst: 4 november (aangepast) 13 uren geleden, Crazy Sat zei: Ik ben geen Verstappen fan maar wat hij vandaag heeft laten zien , wereldklasse ! Proficiat 🏆 Alles goed gezegd en een goede prestatie maar ik wil wel aantekenen dat „onze Max“ een enorme hoeveelheid geluk meekreeg dit keer. Dus lofgezang onder voorbehoud. Mijn Engelse collega’s in de de bar hier waren behoorlijk pissed off. Maar ik hoefde tenminste niet de peperdure rekening betalen dit keer. 😂 4 november aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hugogertie Geplaatst: 4 november Delen Geplaatst: 4 november 8 uren geleden, Sprietje zei: Norris en Russell krijgen een boete van €5000,- en reprimande voor valse start van de race. Daar komen ze goed mee weg. Dit is weer meten met twee maten, er staat gewoon een tijdstraf voor in de regelementen die tijdens de wedstrijd uitgedeeld had moeten worden. Valse start is 10 seconden straf dus Wordt Norris en consorten hier bevoordeeld........ hier zet ik weer mijn bedenkingen bij omdat Perez vorige week een straf kreeg en terecht dat hij niet goed in zijn vak stond, valse start Perez, om dan achteraf een straf uit te delen van €5000,00 is belachelijk en hier laat de FIA zien hoe inconsequent deze organisatie is.🤢 1 VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hugogertie Geplaatst: 4 november Delen Geplaatst: 4 november (aangepast) 14 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Alles goed gezegd en een goede prestatie maar ik wil wel aantekenen dat „onze Max“ een enorme hoeveelheid geluk meekreeg dit keer. Dus lofgezang onder voorbehoud. 😂 Hier heb je dus niet de goede informatie en een paar boordradio's gemist. Max vraagt op het moment dat de Safety car de baan op komt vanwege de zware regenval hoe lang het zo hard blijft regenen waarop hij 4 minuten te horen krijgt en direct meld ik blijf buiten omdat hij in zijn hoofd al een vermoeden heeft dat er een code rood aan zit te komen, race gochme. Dat de rest is al eerder naar binnen rijd omdat ze dat ding niet meer kunnen besturen en dat laat zien wie hier op dat moment de betere is die met deze omstandigheden kan omgaan. Niet alleen geluk want bij de Quali was het precies andersom, daar had Norris voordeel bij de code rood. Tijdens de race heeft Norris gewoon 4 fouten gemaakt wat hem plaatsen heeft gekost en de overwinning terwijl Max, Ocon en Gasly op geen fout is betrapt. 4 november aangepast door hugogertie VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 4 november Delen Geplaatst: 4 november Ja Max kan nu ook al voorspellingen doen... dat zal wel aan zijn Limburgse afkomst liggen. Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bellejt Geplaatst: 4 november Delen Geplaatst: 4 november is het belgische deel in hem 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 4 november Delen Geplaatst: 4 november zou kunnen 😁 Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 november Delen Geplaatst: 4 november 27 minuten geleden, Tonskidutch zei: dat zal wel aan zijn Limburgse afkomst liggen. Ehh….mijn afkomst is Maastricht. Geboren in de Grote Staat 53. Meer hartje stad gaat niet. 😎😂🤗😳 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 4 november Delen Geplaatst: 4 november Ja en dan gaat ie in de achterhoek wonen, of hoe heet dat gat daar... 😁 Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 november Delen Geplaatst: 4 november 4 minuten geleden, Tonskidutch zei: Ja en dan gaat ie in de achterhoek wonen, of hoe heet dat gat daar... 😁 Ehhh…..?? Ik ben uit Maastricht weg vanwege omdat André Vieux daar woont. Ik kon het niet meer langer uithouden. Op aanbeveling van mijn lijfarts. 2 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 4 november Delen Geplaatst: 4 november Ja dat zal voor jouw gezondheid erg heilzaam zijn geweest . Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
minplus Geplaatst: 4 november Delen Geplaatst: 4 november Was trouwens 65 jaar geleden bij het wielrennen ook al zo. Als het gigantisch regende won een Nederlander. Maar van plaats 17 naar 1 met enorme voorsprong en niet de beste auto laat zien dat hij duidelijk beter is dan de anderen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mereltje Geplaatst: 4 november Delen Geplaatst: 4 november 20 uren geleden, Con zei: En geen woord meer over de straffen bij de start van 4 coureurs.... Die maken ze bekend als alle verslaggevers naar huis zijn 😂 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mereltje Geplaatst: 4 november Delen Geplaatst: 4 november (aangepast) 17 uren geleden, Sprietje zei: 17 uren geleden, Sprietje zei: Mercedes moet een boete betalen van €5000,- per auto voor George Russell en Lewis Hamilton omdat ze de bandenspanning hebben aangepast tijdens de uitgestelde start. Max had zeker 20 seconden gekregen 4 november aangepast door mereltje Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 4 november Delen Geplaatst: 4 november 1 Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
minplus Geplaatst: 4 november Delen Geplaatst: 4 november 😁 1 uur terug, mereltje zei: Max had zeker 20 seconden gekregen Optimist... 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen