Hendeson Geplaatst: 30 oktober Geplaatst: 30 oktober Ik zat eerst bij Tele 2 met internet , daar kreeg ik een mail server versatel , die heb ik toevoegd aan outlook van microsoft uitgaande mail Nu ben ik overgegaan naar odido en kan geen post verzenden via uitgaande mail ik heb odido hierover gebeld en deze zeggen : uitgaande mail doen wij niet meer u moet zelf een mailserver vinden b.v Gmail 😥 nu is mijn vraag hier als ik bij Gmail een account aanmaak kan ik die dan invullen in outlook uitgaande e mail of moet ik dat anders doen , ben hier niet in thuis 😥
jeevanhoof Geplaatst: 31 oktober Geplaatst: 31 oktober Dat zou moeten werken, Kies in outlook voor eennieuw (bijkomend) e-mail adres, Volgens mij vraagt Outlook zelf of het een Gmail adres is, Vul al de gegevens in... dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Hendeson Geplaatst: 31 oktober Auteur Geplaatst: 31 oktober In het vak uitgaande e mail van microsoft outlook staat nu versatel.nl dit kan ik weghalen zodat het vak leeg is hierin kan ik dus bv het adres van een nieuwe mailserver zetten als ik daar een account heb aangemaakt , verbeter mij als ik het verkeerd zeg 😉
jeevanhoof Geplaatst: 31 oktober Geplaatst: 31 oktober (aangepast) 4 uren geleden, wanderer zei: thunderbird gebruiken.... Dat lost zijn probleem niet op gewoon een nieuw account aanmaken in Outlook ( in thunderbird moet dat trouwens ook) de gevraagde gegevens invullen, de rest doet Outlook wel voor je. ik zou de gegevens van je oud e-mail adres laten staan, dan komen die mails ook nog binnen. Enkel je nieuw email adres als primerie zetten, anders stuurt hij je mails misschien nog via je oude provider. mvg 31 oktober aangepast door jeevanhoof dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Hendeson Geplaatst: donderdag om 11:23 Auteur Geplaatst: donderdag om 11:23 Ben er druk mee geweest , wat mij verbaasd is dat ik bij versatel die nu bij T mobile zit gewoon kan inloggen en mijn inkomende berichten kan lezen , verwijderen , doorsturen en zelfs naar mijn eigen mail adres kan sturen en een nieuwe e-mail kan versturen Voor inkomende mail heb ik een eigen e-mail adres wat werkt op poort 110 , Wat ik vreemd vind als alles werkt bij versatel WAAROM wordt een inkomende mail niet doorgestuurd naar mijn eigen e- mail adres , dit alles is gebeurd nadat ik op 17 nov. over ben gegaan op glasvezel van odido 😥😥😥
jeevanhoof Geplaatst: donderdag om 19:09 Geplaatst: donderdag om 19:09 Werk je nu via Outlook of werk je via de website? dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen