Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste, ik heb alle vier de wlan aansluitingen in gebruik van mijn Fritzbox 7360 modem

Nu wil ook nog een kabel aansluiten voor mijn Av receiver 

Is dit mogelijk en hoe

Mvg Hans

Geplaatst:
Zojuist, Hansw zei:

Is dit mogelijk en hoe

Switch erbij plaatsen en op 1 van de 4 poorten aansluiten

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

• Moderator
Geplaatst:

Een Fritzbox heeft doorgaans 4 lan aansluitingen.

Verbind je av receiver via een utp kabel met een van de lan poorten, dat is alles.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
9 uren geleden, ceesv zei:

Verbind je av receiver via een utp kabel met een van de lan poorten

11 uren geleden, Hansw zei:

Beste, ik heb alle vier de wlan aansluitingen in gebruik

Dus heeft hij een switch nodig. Bij AC-tion liggen die van TP link

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

• Moderator
Geplaatst:

Maar hij schrijft toch echt dat hij de 4 wlan aansluitingen in gebruik heeft, niet de lan aansluitingen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Deze Fritzbox heeft maar 4 LAN poorten waarvan 2 ook als WAN poort kunnen dienen, dus totaal maar 4 poorten om apparatuur aan te sluiten

Dus @Hansw komt er niet onderuit om een (goede) switch te bestellen.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

• Moderator
Geplaatst:

Tja, dat zou kunnen, maar ik heb mij dat niet gerealiseerd.

Wanneer ts schrijft dat hij 4 Wireless-lan apparaten heeft aangesloten en zijn AV receiver via een kabel wil aansluiten met een kabel moet ik van die gegevens uitgaan.

Bedoelde hij dat zijn lan poorten allemaal bezet zijn, is een switch de oplossing om het aantal lan poorten uit te breiden.

image.png

Geplaatst:

Beste Cees,  Ik ben niet helemaal duidelijk geweest  in mijn vraagstelling Begrijpelijk dat je het anders interpreteerde 

Nu had ik een ingeving : Ik had nog een Fritz repeater liggen met een Lan aansluiting 

Deze heb ik op een stopcontact aangesloten in de kamer en een UTP kabel naar de Receiver 

En als ik nu spotify opstart  zie ik de Yamaha er bij staan 

Ik had niet verwacht dat dit werkte en nu hoef ik  geen lange kabel aan te leggen vanaf de Meterkast

Mvg Hans  

• Moderator
Geplaatst:

Mooi spul Fritz!, ik gebruik het zelf ook veel.

Geplaatst:

Yep! Ook al jaren Fritz!Box in gebruik. Inmiddels aan de 7583. Ook de bijbehorende Fritz!Fon.. Werkt perfect…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:

Beste , nu las ik het volgende :

FRITZ!Repeater met al aanwezige Mesh Repeater verbinden

Wat wordt er  met Mesh repeater bedoelt 

Mvg Hans  

• Moderator
Geplaatst:

Bij een mesh repeater werken alle hubs als één apparaat.

Je hoeft dan niet om te schakelen op een andere wifi bron wanneer je rondloopt.

Je telefoon of tablet schakelt automatisch op het sterkste signaal en je verbinding loopt ononderbroken door.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen