Hansw Geplaatst: 31 oktober Geplaatst: 31 oktober Beste, ik heb alle vier de wlan aansluitingen in gebruik van mijn Fritzbox 7360 modem Nu wil ook nog een kabel aansluiten voor mijn Av receiver Is dit mogelijk en hoe Mvg Hans
Mojo Geplaatst: 31 oktober Geplaatst: 31 oktober Zojuist, Hansw zei: Is dit mogelijk en hoe Switch erbij plaatsen en op 1 van de 4 poorten aansluiten You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 31 oktober Moderator Geplaatst: 31 oktober Een Fritzbox heeft doorgaans 4 lan aansluitingen. Verbind je av receiver via een utp kabel met een van de lan poorten, dat is alles. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 1 november Geplaatst: 1 november 9 uren geleden, ceesv zei: Verbind je av receiver via een utp kabel met een van de lan poorten 11 uren geleden, Hansw zei: Beste, ik heb alle vier de wlan aansluitingen in gebruik Dus heeft hij een switch nodig. Bij AC-tion liggen die van TP link You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 1 november Geplaatst: 1 november Omdat ie wellicht 24/7 aan is zou ik de Netgear GS105 kiezen met een oerdegelijke voeding. maar het zijn niet mijn centen waar het over gaat Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Moderator ceesv Geplaatst: 1 november Moderator Geplaatst: 1 november Maar hij schrijft toch echt dat hij de 4 wlan aansluitingen in gebruik heeft, niet de lan aansluitingen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Jürgen Geplaatst: 1 november Geplaatst: 1 november Deze Fritzbox heeft maar 4 LAN poorten waarvan 2 ook als WAN poort kunnen dienen, dus totaal maar 4 poorten om apparatuur aan te sluiten Dus @Hansw komt er niet onderuit om een (goede) switch te bestellen. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Tonskidutch Geplaatst: 1 november Geplaatst: 1 november @ceesv zal wel een schrijffoutje zijn inzake de terminologie en afkortingen. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Moderator ceesv Geplaatst: 1 november Moderator Geplaatst: 1 november Tja, dat zou kunnen, maar ik heb mij dat niet gerealiseerd. Wanneer ts schrijft dat hij 4 Wireless-lan apparaten heeft aangesloten en zijn AV receiver via een kabel wil aansluiten met een kabel moet ik van die gegevens uitgaan. Bedoelde hij dat zijn lan poorten allemaal bezet zijn, is een switch de oplossing om het aantal lan poorten uit te breiden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Hansw Geplaatst: 1 november Auteur Geplaatst: 1 november Beste Cees, Ik ben niet helemaal duidelijk geweest in mijn vraagstelling Begrijpelijk dat je het anders interpreteerde Nu had ik een ingeving : Ik had nog een Fritz repeater liggen met een Lan aansluiting Deze heb ik op een stopcontact aangesloten in de kamer en een UTP kabel naar de Receiver En als ik nu spotify opstart zie ik de Yamaha er bij staan Ik had niet verwacht dat dit werkte en nu hoef ik geen lange kabel aan te leggen vanaf de Meterkast Mvg Hans
Moderator ceesv Geplaatst: 1 november Moderator Geplaatst: 1 november Mooi spul Fritz!, ik gebruik het zelf ook veel. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mimisiku Geplaatst: 1 november Geplaatst: 1 november Yep! Ook al jaren Fritz!Box in gebruik. Inmiddels aan de 7583. Ook de bijbehorende Fritz!Fon.. Werkt perfect… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Hansw Geplaatst: 2 november Auteur Geplaatst: 2 november Beste , nu las ik het volgende : FRITZ!Repeater met al aanwezige Mesh Repeater verbinden Wat wordt er met Mesh repeater bedoelt Mvg Hans
Moderator ceesv Geplaatst: 2 november Moderator Geplaatst: 2 november Bij een mesh repeater werken alle hubs als één apparaat. Je hoeft dan niet om te schakelen op een andere wifi bron wanneer je rondloopt. Je telefoon of tablet schakelt automatisch op het sterkste signaal en je verbinding loopt ononderbroken door. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen