Pedro4 Geplaatst: 2 november Auteur Geplaatst: 2 november Ik heb Xtreamity erop staan en kan ik openen. Dan krijg ik playlist invoeren. Hoe verder? Moet ik daar instellingen wijzigen? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Mojo Geplaatst: 2 november Geplaatst: 2 november 9 minuten geleden, Pedro4 zei: Moet ik daar instellingen wijzigen? Ja, je moet nu een playlist invullen, maar dat kunnen we niet uitleggen vanwege de regels. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Pedro4 Geplaatst: 2 november Auteur Geplaatst: 2 november 1 uur geleden, Mojo zei: Ja, je moet nu een playlist invullen, maar dat kunnen we niet uitleggen vanwege de regels. Snap ik. Jammer. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Mojo Geplaatst: 2 november Geplaatst: 2 november 4 minuten geleden, Pedro4 zei: Snap ik. Jammer. Maar je bent al een heel eind verder gekomen. De rest zul je moeten Googlen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Pedro4 Geplaatst: 2 november Auteur Geplaatst: 2 november 8 minuten geleden, Mojo zei: Maar je bent al een heel eind verder gekomen. De rest zul je moeten Googlen Klopt. Maar ik moet aan die gegevens zien te komen die ik in moet vullen playlist toevoegen en instellingen. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
bellejt Geplaatst: 2 november Geplaatst: 2 november zal je wat moeten doen dat hier niet besproken mag worden Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 3 november Geplaatst: 3 november Als je dit gelezen had, was het al heel duidelijk hoe je de playlist opbouwt en toevoegt. Maar dan moet je wel bij een topic blijven en niet als Buda overal nieuwe mantra's openen. Coles Corner Richard Hawley
Codx Geplaatst: 3 november Geplaatst: 3 november (aangepast) 10 uren geleden, bellejt zei: zal je wat moeten doen dat hier niet besproken mag worden En waarom zou dat niet besproken mogen worden? Er zijn genoeg legale streams die je daar kunt inzetten en ook illegale streams of urls. De methode veranderd toch niet? Er is een bestandje wat je kunt editten. playlists.txt geloof ik... 3 november aangepast door Codx 1 SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
bellejt Geplaatst: 3 november Geplaatst: 3 november ja daar staan de gegevens in . Makkelijk te editten Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 3 november Geplaatst: 3 november Zul je zien @Pedro4 kent DCC_E2 niet 😁 Coles Corner Richard Hawley
Codx Geplaatst: 3 november Geplaatst: 3 november (aangepast) Filezilla? Een voorbeeld regel voor playlists.txt ziet er ongeveer zo uit: http://naam.domain.tld/get.php?username=enormcoolegebruikersnaam&password=supergeheimwachtwoord&type=m3u_plus&output=ts Dit is een beetje afhankelijk van de aanbieder, een legale lijn zal waarschijnlijk zonder username en password werken. maar het principe is exact hetzelfde. 3 november aangepast door Codx SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
jptd Geplaatst: 9 november Geplaatst: 9 november Op 1-11-2024 om 18:47, Pedro4 zei: Hoi, aanschaf box is lastig. Geen verstand van. Collega zegt Xsarius Sniper maar ik heb ook een box gezien met android maar er wordt gezegd dat die dikwijls hangen. En wat kan je dan extra met die android. Veel vragen in een. Of je zet gewoon een goede player direct op je smart tv. Tenminste als je die hebt hé ? Gebruik zelf Smartone op een Samsung die op tizen draait. Werkt super.
Gerard 76 Geplaatst: 10 november Geplaatst: 10 november Op 1-11-2024 om 22:27, Pedro4 zei: is deze aan te bevelen? Mooie box, kan ook veel maar met 175€ zijn er ook andere voor 99€ welke qua werking identiek zijn. OK wat minder functies maar gebruik je dat ook? Google er eens op. Wanneer je gewoon tv kijkt is die xsarius sniper prima.
Gerard 76 Geplaatst: 10 november Geplaatst: 10 november (aangepast) 16 uren geleden, jptd zei: Of je zet gewoon een goede player direct op je smart tv. Tenminste als je die hebt hé ? Gebruik zelf Smartone op een Samsung die op tizen draait. Werkt super. Inderdaad, Voor 12 euro heb je ibo Player op je smart device. Deze kun je 6 dagen volledig en gratis uitproberen. Werkt goed en geen dure box nodig. Gratis apps zitten vol reclames en hebben beperkingen Zojuist, Gerard 76 zei: Inderdaad, Voor 12 euro heb je ibo Player pro op je smart device. Deze kun je 6 dagen volledig en gratis uitproberen. Werkt goed en geen dure box nodig. Gratis apps zitten vol reclames en hebben beperkingen 10 november aangepast door Gerard 76
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen