Pedro4 Geplaatst: 1 november Geplaatst: 1 november Hoi. Ik heb een vu duo 4k se en wil iptv gaan kijken. Om dit te doen moet ik dan een plugin downloaden? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
jeevanhoof Geplaatst: 1 november Geplaatst: 1 november Het zal ervan hangen wat je wil zien. In de bepaalde zenderlijsten zitten honderden IPTV srteams. Wil je wat anders zien....XStreamity. Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Pedro4 Geplaatst: 1 november Auteur Geplaatst: 1 november 25 minuten geleden, jeevanhoof zei: Het zal ervan hangen wat je wil zien. In de bepaalde zenderlijsten zitten honderden IPTV srteams. Wil je wat anders zien....XStreamity. Mvg deze zie ik niet staan bij mijn downloads. pli gebruik ik DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 1 november Auteur Geplaatst: 1 november 2 uren geleden, Pedro4 zei: deze zie ik niet staan bij mijn downloads. pli gebruik ik heb ik nu gevonden en op usb maar kan hem niet vinden in het menu. hoe installeren? Via dcc is mij ook niet duidelijk. in welke map enz enz DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Mojo Geplaatst: 1 november Geplaatst: 1 november (aangepast) 23 minuten geleden, Pedro4 zei: heb ik nu gevonden en op usb maar kan hem niet vinden in het menu. hoe installeren? Via dcc is mij ook niet duidelijk. in welke map enz enz Je wilt dus een IPK bestand installeren. Dat kan vanuit het menu op de VU Maar als dat gelukt is wat wil je dan aan IPTV gaan kijken? Heb je een provider ofzo op het oog? 1 november aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 2 november Geplaatst: 2 november 14 uren geleden, jeevanhoof zei: Wil je wat anders zien....XStreamity. https://vuplus-support.org/wbb4/index.php?thread/151443-xklass-nachfolger-plugin-von-xstreamity/&pageNo=1 er is een heel mooie opvolger waar je ook je eigen feeds in kunt opnemen (VTI only) The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen