Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 november Geplaatst: 2 november (aangepast) Hallo vrienden. Voor mijn vaatwasser zoek ik een onderdeel: Het gaat om de Mod: FAVORIT 65010IM PNC: 911926641/03 Het is de deurgreep voor de deur ontgrendeling. Ik heb al veel gezocht maar niet echt wat gevonden. Misschien heeft hier een witgoed expert een tip? zie foto’s: 2 november aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
bellejt Geplaatst: 2 november Geplaatst: 2 november stel je vraag op fixpart want daar vind ik veel onderdelen van je vaatwasser Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 november Auteur Geplaatst: 2 november Zo, ik heb toch het onderdeel gevonden. Ik ga een e-mail schrijven naar Electrolux. Veel hoop heb ik niet. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator Matchless Geplaatst: 2 november Moderator Geplaatst: 2 november Anders laten printen? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen