Tonskidutch Geplaatst: zondag om 11:02 Delen Geplaatst: zondag om 11:02 p.s. ik weet niet zeker of auprovid ingevuld moet worden met de nieuwe versies van Oscam Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: zondag om 11:35 Delen Geplaatst: zondag om 11:35 31 minuten geleden, RaveMaus zei: Mag ik ook weten wat er bij jouw oscam.user staat? sorry die had ik net niet gezien Quote user = dvbapiau caid = 0606 au = 1 group = 1 dus bij u user = dvbapiau caid = 00006C au = 1 group = 1 let op de group = 1 moet natuurlijk ook overeenkomen met je reader Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: zondag om 12:22 Delen Geplaatst: zondag om 12:22 47 minuten geleden, Tonskidutch zei: sorry die had ik net niet gezien dus bij u user = dvbapiau caid = 00006C au = 1 group = 1 let op de group = 1 moet natuurlijk ook overeenkomen met je reader Waarom zou je daar een provider id bij zetten? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: zondag om 12:27 Delen Geplaatst: zondag om 12:27 1 minuut geleden, Mojo zei: Waarom zou je daar een provider id bij zetten? Mijn oscam.server [reader] label = smartcard protocol = internal device = /dev/sci0 detect = cd mhz = 500 group = 1 emmcache = 1,3,15,0 ratelimitecm = 4 ecmunique = 1 ratelimittime = 10000 srvidholdtime = 2000 cooldown = 30,600 Mijn oscam.user [account] user = dvbapiau pwd = hoef je niet te weten 🙂 keepalive = 1 au = 1 group = 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,64 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: zondag om 12:40 Delen Geplaatst: zondag om 12:40 oha, voortschreidend inzicht, zal ik ook eens proberen... 😉 maar die ik gebruik nu werkt Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: zondag om 12:44 Delen Geplaatst: zondag om 12:44 (aangepast) 5 minuten geleden, Tonskidutch zei: maar die ik gebruik nu werkt Deze is voor CD. Maar als het bij jou werkt: Afblijven dan! If it ain't broken don't fix it. zondag om 12:45 aangepast door Mojo 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RaveMaus Geplaatst: gisteren om 08:58 Auteur Delen Geplaatst: gisteren om 08:58 Ik heb zo het idee dat er in kleinigheden toch nog steeds verschillen zitten. In dit topic heeft @bellejt een link gemaakt naar een ander topic wiens TVV ook niet refreshte. Het valt me daarin op dat betreffende gebruiker bij server en user resp. "label" en "au" TV-Vlaanderen moest staan. In jouw gegevens @Mojo vind ik dat niet terug. Toch geen exacte wetenschap dan? VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv, Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: gisteren om 09:18 Delen Geplaatst: gisteren om 09:18 19 minuten geleden, RaveMaus zei: In jouw gegevens @Mojo vind ik dat niet terug. Toch geen exacte wetenschap dan? Is dus schijnbaar niet nodig. De kaart krijgt gewoon zijn updates en kan ook gewoon geheractiveerd worden 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RaveMaus Geplaatst: gisteren om 09:21 Auteur Delen Geplaatst: gisteren om 09:21 Op 6 januari weet ik het zeker; dan zou ze haar updates moeten gehad hebben. VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv, Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: gisteren om 09:37 Delen Geplaatst: gisteren om 09:37 15 minuten geleden, RaveMaus zei: Op 6 januari weet ik het zeker; dan zou ze haar updates moeten gehad hebben. Dit is de datum bij mij op dit moment You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RaveMaus Geplaatst: gisteren om 10:36 Auteur Delen Geplaatst: gisteren om 10:36 We gaan nog wat bijleren over OSCAM denk ik... Waar vind jij die info, Mojo? VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv, Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: gisteren om 12:41 Delen Geplaatst: gisteren om 12:41 2 uren geleden, RaveMaus zei: We gaan nog wat bijleren over OSCAM denk ik... Waar vind jij die info, Mojo? Via de webinterface. ipadres box;poortnummer Ip adres zal je wel weten. Poortnummer kun je vinden in de oscam.config file You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen