Ga naar inhoud

T55 wavefield en geen beeld meer

bonanzaradio

Aanbevolen berichten

Hallo probeer alleen eens de buitenste lnb's aan te sluiten , dan kan je zien of je de hotbird 13 OOst en de 28.2 OOst de juiste lnb te pakken hebt, daarna kan je gaan zoeken naar de andere satellieten, ik zie dat bij mij de lnb's o de T55 ook niet goed staan , maar heb wel alle 4 de satellieten, jammer dat het hier te ver vandaan is,  anders wilde ik wel helpen, ik heb de T90 ook voor de hobby , volgend jaar vervang ik de T55 voor de T90 .

Succes.dreka

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, dreka1 zei:

Hallo probeer alleen eens de buitenste lnb's aan te sluiten , dan kan je zien of je de hotbird 13 OOst en de 28.2 OOst de juiste lnb te pakken hebt, daarna kan je gaan zoeken naar de andere satellieten, ik zie dat bij mij de lnb's o de T55 ook niet goed staan , maar heb wel alle 4 de satellieten, jammer dat het hier te ver vandaan is,  anders wilde ik wel helpen, ik heb de T90 ook voor de hobby , volgend jaar vervang ik de T55 voor de T90 .

Succes.dreka

Ik heb op er hotbird en de 28.2 als ik ze appart aansluit beeld, maar met de switch ertussen pakt hij mij alleen de 28.2 en voor de rest geen ontvangst op de andere lnb,s

Dreambox 800, Meelo, OCTAGON SF8008 4K UHD HEVC Twin DVB-S2X, WAVEFIELD T90 met 4 koppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan staat je schotel niet goed vermoedelijk.Zeker dat je de juiste zenders ontvangt van de 28.2 ?

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Moderator

Je schrijft dat de schotel 60 meter verder staat, hoe lang is de antennekabel naar je ontvanger?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer tijd gehad om met de schotel bezig te gaan, vraag me niet waarom maar ik heb een andere adapter achter de turner gedaan. En wat denk je alles werkt gewoon, en ik ben er blij mee.

Iedereen bedankt voor alle reacties die jullie hebben gegeven.

Dreambox 800, Meelo, OCTAGON SF8008 4K UHD HEVC Twin DVB-S2X, WAVEFIELD T90 met 4 koppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk andere voeding want die willen nog al eens te weinig spanning geven waardoor de box wel nog werkt maar de rest niet.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

andere adapter...?

heel onduidelijk voor iemand die het zou willen lezen als oplossing

Net wat ik zeg, een andere adapter erachter gedaan. Was in de zuipkeet aan het opruimen, zag daar een adapter liggen denk dat kan ik ook nog proberen. Dus dat gedaan en alles werkte, wel de 23.5 beter af moeten stellen maar was zo klaar.

Denk dat de oude adapter toch niet gied was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen