Moderator ceesv Geplaatst: vrijdag om 10:25 Moderator Delen Geplaatst: vrijdag om 10:25 Staat de 22kHz op uit??? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 10:27 Delen Geplaatst: vrijdag om 10:27 die is groen dus aan in OpenPli Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bonanzaradio Geplaatst: vrijdag om 10:42 Auteur Delen Geplaatst: vrijdag om 10:42 Kan het hier nog door komen? Dit is als ik hem laat zoeken, het is openpli 9.0 en 22khz staat aan Dreambox 800, Meelo, OCTAGON SF8008 4K UHD HEVC Twin DVB-S2X, WAVEFIELD T90 met 4 koppen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bellejt Geplaatst: vrijdag om 10:45 Delen Geplaatst: vrijdag om 10:45 test eerst eens per lnb of je wel beeld krijgt van de juiste sat.Dan pas de switch ertussen zetten en de goede volgorde ingeven. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 10:51 Delen Geplaatst: vrijdag om 10:51 8 minuten geleden, bonanzaradio zei: Kan het hier nog door komen? dat zou kunnen, maar was dat niet hetzelfde als toen je nog beeld had voor de schotel in opslag stond? Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bonanzaradio Geplaatst: vrijdag om 10:54 Auteur Delen Geplaatst: vrijdag om 10:54 test eerst eens per lnb of je wel beeld krijgt van de juiste sat.Dan pas de switch ertussen zetten en de goede volgorde ingeven. Per lnb heb ik de sat wel op de 23.5 na, dan doe ik de switch ertussen met de goede volgorde dan heb ik alleen de 28,2 Dreambox 800, Meelo, OCTAGON SF8008 4K UHD HEVC Twin DVB-S2X, WAVEFIELD T90 met 4 koppen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bonanzaradio Geplaatst: vrijdag om 10:57 Auteur Delen Geplaatst: vrijdag om 10:57 dat zou kunnen, maar was dat niet hetzelfde als toen je nog beeld had voor de schotel in opslag stond? schotel is van het huis afgekomen, en op een paal gezet. Ik heb nu een mantelzorgwoning waar ik in zit, en in huis had ik die koppeling er niet tussen. dan moet ik eens proberen een rechtstreekse kabel er achter doen, want ik kan hier niet meer onder de woning komen Dreambox 800, Meelo, OCTAGON SF8008 4K UHD HEVC Twin DVB-S2X, WAVEFIELD T90 met 4 koppen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 11:07 Delen Geplaatst: vrijdag om 11:07 (aangepast) Ja ik zou proberen om een directe coax kabel verbinding met je diseqc switch aan te leggen, hoe dan ook Misschien kan iemand als mantelzorger je ermee helpen voor dat lastige traject in kruipruimte etc. vrijdag om 11:08 aangepast door Tonskidutch Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bellejt Geplaatst: vrijdag om 11:25 Delen Geplaatst: vrijdag om 11:25 die muurdoos zou er wel eentje voor kabel tv kunnen zijn met een filter in 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bonanzaradio Geplaatst: vrijdag om 11:30 Auteur Delen Geplaatst: vrijdag om 11:30 Tonskidutch hier kom ik niet onder🤣 Dreambox 800, Meelo, OCTAGON SF8008 4K UHD HEVC Twin DVB-S2X, WAVEFIELD T90 met 4 koppen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: vrijdag om 11:41 Delen Geplaatst: vrijdag om 11:41 14 minuten geleden, bellejt zei: die muurdoos zou er wel eentje voor kabel tv kunnen zijn met een filter in Wordt die muurdoos dan ook gebruikt als je de diseqc-switch niet gebruikt en je wel op 3 satellieten beeld hebt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bonanzaradio Geplaatst: vrijdag om 11:52 Auteur Delen Geplaatst: vrijdag om 11:52 Die muurdoos heb ik aangelegd omdat ik geen kabels over de vloer wou hebben, maar ik ontvang de 3 satellite,s met muurdoos ertussen. En de kabel gaat van de reciever in de doos, dan naar de diseq. En als ik de hotbird in de switch doe heb ik ontvangst. Doe ik die eruit en ik doe de 19.2 erin heb ik ontvangst, en dat ook bij de 28.2. Maar dat alles in de switch heb ik alleen de 28.2 ontvangst. Dreambox 800, Meelo, OCTAGON SF8008 4K UHD HEVC Twin DVB-S2X, WAVEFIELD T90 met 4 koppen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: vrijdag om 11:52 Moderator Delen Geplaatst: vrijdag om 11:52 Ik kan mij voorstellen dat wanneer er een component sluiting maakt, er niets meer werkt. Sluit eerst een lnb op de diseqc aan en kijk of dat werkt. Daarna stap voor stap de volgende positie aansluiten en testen Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bonanzaradio Geplaatst: vrijdag om 11:52 Auteur Delen Geplaatst: vrijdag om 11:52 En volgens mij is de muurdoos alleen maar een verloopje 1 minuut geleden, ceesv zei: Ik kan mij voorstellen dat wanneer er een component sluiting maakt, er niets meer werkt. Sluit eerst een lnb op de diseqc aan en kijk of dat werkt. Daarna stap voor stap de volgende positie aansluiten en testen Staat eronder beschreven Dreambox 800, Meelo, OCTAGON SF8008 4K UHD HEVC Twin DVB-S2X, WAVEFIELD T90 met 4 koppen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bellejt Geplaatst: vrijdag om 12:04 Delen Geplaatst: vrijdag om 12:04 in gewone muurdozen zit een filter in die zomaar de signalen kan storen. Die zijn meestal : Frequentie 5 - 2000 MHz Impedantie 75 Ohm Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen