Ga naar inhoud

T55 wavefield en geen beeld meer

bonanzaradio

Aanbevolen berichten

• Moderator

Staat de 22kHz op uit???

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

test eerst eens per lnb of je wel beeld krijgt van de juiste sat.Dan pas de switch ertussen zetten en de goede volgorde ingeven.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

test eerst eens per lnb of je wel beeld krijgt van de juiste sat.Dan pas de switch ertussen zetten en de goede volgorde ingeven.

Per lnb heb ik de sat wel op de 23.5 na, dan doe ik de switch ertussen met de goede volgorde dan heb ik alleen de 28,2

Dreambox 800, Meelo, OCTAGON SF8008 4K UHD HEVC Twin DVB-S2X, WAVEFIELD T90 met 4 koppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zou kunnen, maar was dat niet hetzelfde als toen je nog beeld had voor de schotel in opslag stond?

schotel is van het huis afgekomen, en op een paal gezet.

Ik heb nu een mantelzorgwoning waar ik in zit, en in huis had ik die koppeling er niet tussen.

dan moet ik eens proberen een rechtstreekse kabel er achter doen, want ik kan hier niet meer onder de woning komen

Dreambox 800, Meelo, OCTAGON SF8008 4K UHD HEVC Twin DVB-S2X, WAVEFIELD T90 met 4 koppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die muurdoos zou er wel eentje voor kabel tv kunnen zijn met een filter in

• Like 1

Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die muurdoos heb ik aangelegd omdat ik geen kabels over de vloer wou hebben, maar ik ontvang de 3 satellite,s met muurdoos ertussen.

En de kabel gaat van de reciever in de doos, dan naar de diseq. En als ik de hotbird in de switch doe heb ik ontvangst.

Doe ik die eruit en ik doe de 19.2 erin heb ik ontvangst, en dat ook bij de 28.2.

Maar dat alles in de switch heb ik alleen de 28.2 ontvangst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Moderator

Ik kan mij voorstellen dat wanneer er een component sluiting maakt, er niets meer werkt.

Sluit eerst een lnb op de diseqc aan en kijk of dat werkt.

Daarna stap  voor stap de volgende positie aansluiten en testen

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En volgens mij is de muurdoos alleen maar een verloopje

1 minuut geleden, ceesv zei:

Ik kan mij voorstellen dat wanneer er een component sluiting maakt, er niets meer werkt.

Sluit eerst een lnb op de diseqc aan en kijk of dat werkt.

Daarna stap  voor stap de volgende positie aansluiten en testen

Staat eronder beschreven 

Link naar reactie
Delen op andere sites

in gewone muurdozen zit een filter in die zomaar de signalen kan storen. Die zijn meestal :

Frequentie 5 - 2000 MHz
Impedantie 75 Ohm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...