bellejt Geplaatst: 18 uren geleden Delen Geplaatst: 18 uren geleden was het de voedingsadapter of de switch want je blijft onduidelijk Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bonanzaradio Geplaatst: 13 uren geleden Auteur Delen Geplaatst: 13 uren geleden 4 uren geleden, bellejt zei: was het de voedingsadapter of de switch want je blijft onduidelijk De voedingsadapter Dreambox 800, Meelo, OCTAGON SF8008 4K UHD HEVC Twin DVB-S2X, WAVEFIELD T90 met 4 koppen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 9 minuten geleden Delen Geplaatst: 9 minuten geleden Ventura schrijft: - Zelfs met het uitrichten met een professionele satelliet meter geeft de T55 onvoldoende signaal kwaliteit. - Zelf voor 2015 is de T55 niet geschikt voor deze multifeed opstelling naar mijn mening. Daar heb ik dus zo mijn vraagtekens bij. Bonanzaradio schrijft dat alles nu naar behoren werkt en dat zelfs met 60 meter coaxkabel er tussen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen