Pedro4 Geplaatst: 3 november Geplaatst: 3 november Ik heb nu iptv op de vu maar begrijp dat de iptv zenders opgenomen kunnen worden in de zenderlijst van de vu. Ben met dcc bezig maar kom niet verder. Tips zijn welkom. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
bellejt Geplaatst: 3 november Geplaatst: 3 november de vraag is hoeveel topics je nog gaat openen want aanvankelijk gaat niemand er meer naar kijken. Zoek jedi maker maar eens op om lijsten te maken voor je kanalenlijst Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Pedro4 Geplaatst: 3 november Auteur Geplaatst: 3 november het zijn verschillende vragen. Kan alle vragen wel in een topic zetten maar is denk ik niet de bedoeling. ben al heel ver gekomen door te googlen en hulp op sat4all DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Oplossing Mojo Geplaatst: 3 november Oplossing Geplaatst: 3 november 1 uur terug, Pedro4 zei: Ik heb nu iptv op de vu maar begrijp dat de iptv zenders opgenomen kunnen worden in de zenderlijst van de vu. Ben met dcc bezig maar kom niet verder. Tips zijn welkom. Dit tooltje kan dat. enigma2-plugin-extensions-jedimakerxtream_6.38.20241030_all.7z You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Pedro4 Geplaatst: 3 november Auteur Geplaatst: 3 november top ga ik proberen. kort vraagje nog: ik heb een zenderlijst en elke keer komt de map canal digitaal erbij te staan. dit doet hij automatisch. hoe kan ik dit uitschakelen? hier de vraag. anders moet ik weer een topic opstarten en dat iwordtniet altijd goed ontvangen. bedankt voor de jedimaker DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Mojo Geplaatst: 3 november Geplaatst: 3 november 24 minuten geleden, Pedro4 zei: elke keer komt de map canal digitaal erbij te staan. Dit is al eens besproken op dit forum. Zoek dat in VU Receivers You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Pedro4 Geplaatst: 3 november Auteur Geplaatst: 3 november 35 minuten geleden, Mojo zei: Dit tooltje kan dat. enigma2-plugin-extensions-jedimakerxtream_6.38.20241030_all.7z 3.48 MB · 1 download top bedankt werkt DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 3 november Auteur Geplaatst: 3 november (aangepast) 8 minuten geleden, Mojo zei: Dit is al eens besproken op dit forum. Zoek dat in VU Receivers ja vind dat maar........ instellinkje ergens kan toch even vermeld worden? 3 november aangepast door Pedro4 DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Mojo Geplaatst: 3 november Geplaatst: 3 november 3 minuten geleden, Pedro4 zei: ja vind dat maar........ instellinkje ergens kan toch even vermeld worden? Volgens mij ergens bij de fastscan instellingen. Staan nu aan? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Pedro4 Geplaatst: 3 november Auteur Geplaatst: 3 november 20 minuten geleden, Mojo zei: Volgens mij ergens bij de fastscan instellingen. Staan nu aan? ben aan het opnemen dus bij fastscan geeft hij aan bent aan het opnemen. morgen even bekijken. thanks krijg nu weer een foutmelding in dreamboxedit bij het laden van een zenderlijst. e/a-fehler 123. geen idee wat dit is. al google geadviseerd helaas DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Mojo Geplaatst: 5 november Geplaatst: 5 november Op 3-11-2024 om 22:01, Pedro4 zei: ben aan het opnemen dus bij fastscan geeft hij aan bent aan het opnemen. morgen even bekijken. thanks krijg nu weer een foutmelding in dreamboxedit bij het laden van een zenderlijst. e/a-fehler 123. geen idee wat dit is. al google geadviseerd helaas Gaat het nu beter? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Pedro4 Geplaatst: 6 november Auteur Geplaatst: 6 november 11 uren geleden, Mojo zei: Gaat het nu beter? goedemorgen. de fastscan is nu aangepast en hij zet er de map canal digital nu niet meer automatisch bij. Top. Bedankt. De foutmelding van de zenderlijst snap ik niet. Sorry. Dit ga ik even in een ander topic toelichten. Nogmaals bedankt. Ben aan het verbouwen dus heb niet veel tijd om te testen enz maar wel lastig als je s avonds tv wil kijken en het werkt niet goed. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen