Pedro4 Geplaatst: 3 november Geplaatst: 3 november zenderlijst naar de vu sturen met dreamboxedit lukt niet. krijg de foutmelding e/a fehler 123 wat kan de oorzaak zijn? krijg het op google en op sat4all niet vinden DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 3 november Auteur Geplaatst: 3 november 44 minuten geleden, Pedro4 zei: zenderlijst naar de vu sturen met dreamboxedit lukt niet. krijg de foutmelding e/a fehler 123 wat kan de oorzaak zijn? krijg het op google en op sat4all niet vinden extra info: ik heb met jedi maker de zenderlijsten van iptv erbij gezet op de vu toen heb ik met dreamboxedit wijzigingen aangebracht en toen wou ik het terugzetten naar de vu. toen kreeg ik de foutmelding. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 4 november Auteur Geplaatst: 4 november Iemand enig idee? Ik krijg de zenderlijst niet op de vu DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Moderator ceesv Geplaatst: 4 november Moderator Geplaatst: 4 november Iets met de bestandsnaam of datapad niet in orde misschien? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 4 november Geplaatst: 4 november Is het op een PC of een iMac? Op m'n iMac geen problemen, ook omdat ik het simpel hou. Ik pak de lijst van Hans en floeps, hij staat erop. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Pedro4 Geplaatst: 4 november Auteur Geplaatst: 4 november op mijn pc. bestaande lijst van vu gehaald. iptv zenders in een aparte map gezet en weer terug willen zetten. Toen de bovenstaande melding. Ik ben er nog niet uit helaas. 1 uur terug, ceesv zei: Iets met de bestandsnaam of datapad niet in orde misschien? bestaande lijst gewijzigd i.v.m iptv zenders. verder niets gewijzigd. terug willen zetten en helaas de foutmelding. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Moderator ceesv Geplaatst: 4 november Moderator Geplaatst: 4 november Haal de bestaande lijst dan nog eens uit de ontvanger en zet die dan onveranderd terug. Wanneer dat wel goed gaat weet je dat die iptv lijst corrupt is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Pedro4 Geplaatst: 4 november Auteur Geplaatst: 4 november 57 minuten geleden, ceesv zei: Haal de bestaande lijst dan nog eens uit de ontvanger en zet die dan onveranderd terug. Wanneer dat wel goed gaat weet je dat die iptv lijst corrupt is. bij het laden van de lijst krijg ik dit DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Moderator ceesv Geplaatst: 4 november Moderator Geplaatst: 4 november 3 uren geleden, ceesv zei: Iets met de bestandsnaam of datapad niet in orde misschien? Duidelijk?! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Pedro4 Geplaatst: 4 november Auteur Geplaatst: 4 november 17 minuten geleden, ceesv zei: Duidelijk?! nee niet echt. ben geen computer man en op leeftijd. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 4 november Auteur Geplaatst: 4 november (aangepast) 28 minuten geleden, ceesv zei: Duidelijk?! nee niet echt. ben geen computer man en op leeftijd. 4 november aangepast door Pedro4 DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Moderator ceesv Geplaatst: 4 november Moderator Geplaatst: 4 november Je error melding geeft aan dat de bestandsnaam onjuist is, de satellites.xml ontbreekt, en er volop fouten staan in je lijst. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 5 november Geplaatst: 5 november (aangepast) 7 uren geleden, ceesv zei: Je error melding geeft aan dat de bestandsnaam onjuist is, de satellites.xml ontbreekt, en er volop fouten staan in je lijst. En dat hoeft allemaal geen probleem te zijn. De fouten kun je automatisch laten herstellen bij het opslaan en een satellite.xml file is zo gevonden en toegevoegd in /etc/enigma2/ Hier kun je de satellites.xml zelf maken: http://satellites-xml.org/ Hier een voor lokatie 51noord, 6oost satellites.xml.zip 5 november aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
minplus Geplaatst: 5 november Geplaatst: 5 november Ik krijg bij de lijst van Hans in Dreamboxedit ook meldingen van errors maar plaats de lijst vervolgens probleemloos in de VU's. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Pedro4 Geplaatst: 6 november Auteur Geplaatst: 6 november sorry snap het niet helemaal. de zenderlijst is niet goed en er ontbreekt een satellites.xml bestand op de vu in de map etc/enigma2/ is beide het probleem of snap ik het niet? de zenderlijst niet goed en het bestand ontbreekt op de vu? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen