Pedro4 Geplaatst: 6 november Auteur Geplaatst: 6 november kom er nog niet uit ondanks de hulp. zenderlijsten is een drama nu. een hans zenderlijst erop gezet en behelpen. alles staat nu niet op zijn plaats en z enz DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Tonskidutch Geplaatst: 7 november Geplaatst: 7 november Misschien moet je iemand uitnodigen om eens ter plekke of via remote desktop te komen helpen op je pC. Coles Corner Richard Hawley
Pedro4 Geplaatst: 7 november Auteur Geplaatst: 7 november 9 uren geleden, Tonskidutch zei: Misschien moet je iemand uitnodigen om eens ter plekke of via remote desktop te komen helpen op je pC. ja goed plan helemaal gelijk maar vind maar iemand nu ook erg druk en kan niet alles tegelijk. sorry dat ik het soms niet snap. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 10 november Auteur Geplaatst: 10 november (aangepast) nu de iptv zenders toegevoegd met jedi maker. Als ik dan wat boeketten van iptv verp-laats met dreambox edit op de pc en op sla dan staat hij op 100% gereed maar er staat ook bezig even geduld aub dat blijft staan en gaat niet weg. 10 november aangepast door Pedro4 DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 10 november Auteur Geplaatst: 10 november als ik nu dit afbreek krijg ik denk ik de eerder gemelde fouten. lastig iets iemand hier iets aan om mij op weg te helpen? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Mojo Geplaatst: 11 november Geplaatst: 11 november Dan heb je waarschijnlijk alles van iptv met jedimaker ingelezen op de box. Dat vreet heel veel tijd. Maak maar eens een aanpassing in een van de lijsten. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mojo Geplaatst: 11 november Geplaatst: 11 november Ik heb hetzelfde "probleem" You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
bellejt Geplaatst: 11 november Geplaatst: 11 november dat werkt hier zonder problemen maar je moet wel enkel de boeketten in jedimaker aanklikken die je nodig hebt en inladen.Dan de volledige lijst van de box met DBE naar de Pc zetten en bewerken.Opslaan en terug naar box sturen.Zenders verzetten in de lijst van je iptv is gewoon zoals je in de normale lijsten doet 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Pedro4 Geplaatst: 13 november Auteur Geplaatst: 13 november Op 11-11-2024 om 10:20, Mojo zei: Dan heb je waarschijnlijk alles van iptv met jedimaker ingelezen op de box. Dat vreet heel veel tijd. Maak maar eens een aanpassing in een van de lijsten. klopt en daarna naar de pc gehaald en bewerkt en weer terug willen zetten. misschien vanavond doen en vannacht laten doen als het zolang duurt? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 13 november Auteur Geplaatst: 13 november ik heb nu op mijn vu duo 4k se via jetmaker de iptv lijsten erop staan. als ik die op mijn pc in dreambox edit open staan die er niet bij. Gaat lekker hier. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen