Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 november Geplaatst: 4 november Een triest bericht. Een musicus van wereldformaat. Hij schreef o.a. voor Frank Sinatra (Fly me to the moon) en voor Michael Jackson (Thriller Album) en nog veel meer. Een groot verlies. 3 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Satfeeds-DX Geplaatst: 4 november Geplaatst: 4 november RIP Quincy Jones Ai No Corrida, Chump Change en Soul Bossa Nova zijn ook goed bekend. Edision Piccollo Benelux Edition Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E Triax 88 cm: 7°E, 2°E Triax 64 cm: 42°E Triax 78 cm: 4°W Maximum E-85: 28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W DVBT-TNT DAB+
Psychosammie Geplaatst: 4 november Geplaatst: 4 november 6 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Hij schreef o.a. voor Frank Sinatra (Fly me to the moon) Te veel eer! Hij maakte een arrangement. Het nummer is geschreven door Bart Howard Bron: https://en.wikipedia.org/wiki/Fly_Me_to_the_Moon Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
minplus Geplaatst: 4 november Geplaatst: 4 november Geniale jongen. RIP. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
edbe Geplaatst: 4 november Geplaatst: 4 november R.I.P 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
cookie monster Geplaatst: 5 november Geplaatst: 5 november RIP Quincy Jones C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Sprietje Geplaatst: 5 november Geplaatst: 5 november (aangepast) Vader en dochter: Unforgettable 5 november aangepast door Sprietje 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen