bellejt Geplaatst: maandag om 13:09 Geplaatst: maandag om 13:09 zet je Vu eens in dhcp en kijk welke adressen de box krijgt van je router.Plaats die hier en we helpen ff mee om een vast ip in te stellen.Zet in je VU alvast een paswoord want bij de meeste laatste images is dat verplicht nu Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
kees321 Geplaatst: maandag om 14:18 Geplaatst: maandag om 14:18 (aangepast) Ik had ook een probleem met bestanden toegang op 1 computer, de andere niet ( allemaal linux-debian ) De webinterface deed het wel. Nu zojuist de laatste updates binnengehaald en alles werkt weer. De Vu+ ultimo herstart nu ook wel weer automatisch de vorige keren moest ik dat zelf doen, spanning er af, even wachten en weer aan. Telnet werkte dan ook niet. Jammer dat er geen herstart (reset) knopje op zit. 1 uur terug, bellejt zei: Zet in je VU alvast een paswoord want bij de meeste laatste images is dat verplicht nu Huh ! Wat waar hoe ?/! Bedankt voor de waarschuwing, gelukkig nog niets gezien maar dan zal ik maar geen "up"dates meer doen. maandag om 14:18 aangepast door kees321
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 09:47 Geplaatst: gisteren om 09:47 @kees321, je mengt je eigen probleem en vragen door een ander topic heen. En dat zonder informatie over het image op de receiver. Dat maakt het onduidelijk voor goede oplossingen geven alsook zulke vragen en oplossingen terug te vinden. maak je eigen topic en vraag @ceesv eventueel om deze in Zorba's vraag te wissen. IK VERTREK België (Is er leven op Pluto)
kees321 Geplaatst: gisteren om 11:28 Geplaatst: gisteren om 11:28 Als ik mogelijk de verkeerde indruk heb gewekt dan was dat zeker niet mijn bedoeling. Ik zal met wat toevoegingen trachten het verhaal wat duidelijker te maken. 20 uren geleden, kees321 zei: Ik had ook een probleem met bestanden te lezen op een Vu+ ultimo met Openpli 9 er op 20 uren geleden, kees321 zei: toegang op 1 computer deed het, de andere niet ( allemaal linux-debian ) De webinterface deed het wel. Nu zojuist de laatste updates van OpenPli 9 20 uren geleden, kees321 zei: binnengehaald en alles werkt weer. NB : 20 uren geleden, kees321 zei: De Vu+ ultimo herstart nu ook wel weer automatisch de vorige keren dat ik een update deed van OpenPli 9 20 uren geleden, kees321 zei: moest ik dat zelf doen, spanning er af, even wachten en weer aan. Telnet werkte dan ook niet. Jammer dat er geen herstart (reset) knopje op zit. Mijn soortgelijke (?) probleem is dus opgelost met een update van OpenPli, althans zo lijkt dat. Dus of dit mogelijk dezelfde achterliggende oorzaak had dat weet ik niet maar ik wou het toch even ter info melden hier. En ja, ik ben het met je eens dat het afwijken van een onderwerp verstorend werkt maar ja soms kom je van het een in het andere toch wel interessante toevoeging wat mogelijk er iets mee van doen heeft maar soms (toch) niet. Helaas zijn er geen fora meer met aftakkingen zoals dat bij usenet wel kan. Maar ik heb er wel vaker last van dat mijn goedbedoelde acties/ideeën niet door een ieder worden gewaardeerd 😕
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen