Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De laptop van mijn vriendin begint oud te worden. Oa. niet geschikt voor W11 dus volgend jaar wordt dat een probleem. Ik overweeg de laptop te vervangen door een Intel / Asus NUC. Black Friday komt eraan dus ben nu al aan het kijken welk model geschikt zou zijn. Hij gaat alleen gebruikt worden voor Office taken. Om weer een poosje vooruit te kunnen denk ik aan 32GB RAM en minimaal 512GB opslag.

Welke kunnen jullie aanbevelen?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

• Moderator
Geplaatst:

Lastig om daar een antwoord op te geven.

In principe voldoet de goedkoopste versie voor jouw doel.

Een NUC kent vele varianten, je kan ze zo duur maken als je zelf wilt.

Microsoft doet de volgende aanbeveling.

COMPONENT REQUIREMENT.
Computer and processor Windows: 1.6 gigahertz (GHz) or faster, 2-core. ...
Memory Windows: 4GB RAM; 2 GB RAM (32-bit).
Hard disk Windows: 4.0 GB of available disk space.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
19 uren geleden, Psychosammie zei:

Om weer een poosje vooruit te kunnen denk ik aan 32GB RAM en minimaal 512GB opslag.

32GigaByte RAM is dat met maar 2 DDR5 slots mogelijk , o ja toch!

ASUS NUC 14 Pro AI

https://www.notebookcheck.nl/ASUS-NUC-14-Pro-AI-onthuld-als-vroege-Intel-Lunar-Lake-mini-PC-met-0-6-liter-behuizing-en-dubbele-Thunderbolt-4-poorten.884525.0.html

Coles Corner

Richard Hawley

Geplaatst:

Wat ik begrepen heb is dat Intel de productie van de NUC's gestopt heeft en dat Asus nu met een nieuwe lijn komt. Ze zijn nog wel een beetje aan de prijs.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen