astro iris Geplaatst: 6 november Delen Geplaatst: 6 november Tijdens deze champion league periode zijn online 9 Ziggo sport kanalen actief. Gisteren en daarstraks opgemerkt dat alleen het Ziggo sport kanaal 4 niet open gaat, ik krijg steeds de foutmelding '244002". Ligt het probleem bij Ziggo? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alex1970 Geplaatst: donderdag om 15:36 Delen Geplaatst: donderdag om 15:36 Was er wel een (Champions League) voetbalwedstrijd op Ziggo Sport 4 op dat moment? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astro iris Geplaatst: vrijdag om 08:47 Auteur Delen Geplaatst: vrijdag om 08:47 Jawel hoor, Ziggo sport 4 kanaal is het switch kanaal, waar men switcht naar de verschillende matchen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astro iris Geplaatst: zondag om 14:57 Auteur Delen Geplaatst: zondag om 14:57 (aangepast) Ik denk dat de oplossing er is , ik gebruik nu andere browser voor Ziggo Sport Totaal en het probleem van Ziggo Sport 4 lijkt opgelost. Blijf wel met de vraag zitten waarom alleen dat ene kanaal niet open gaat. Ook even zitten grasduinen op hun site en blijkbaar is dit geen alleenstaand geval, sommigen hebben zelfs drie of vier kanalen die niet open gaan. Ziggo wijt het probleem aan verouderde updates. Ze geven de oplossing met veranderen van browser of alles up to date te doen. zondag om 14:59 aangepast door astro iris Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TajoG Geplaatst: gisteren om 11:08 Delen Geplaatst: gisteren om 11:08 (aangepast) Quote Ik denk dat de oplossing er is , ik gebruik nu andere browser voor Ziggo Sport Totaal en het probleem van Ziggo Sport 4 lijkt opgelost hier. Blijf wel met de vraag zitten waarom alleen dat ene kanaal niet open gaat. Ook even zitten grasduinen op hun site en blijkbaar is dit geen alleenstaand geval, sommigen hebben zelfs drie of vier kanalen die niet open gaan. Ziggo wijt het probleem aan verouderde updates. Ze geven de oplossing met veranderen van browser of alles up to date te doen. Het veranderen van de browser is een tijdelijke oplossing, maar ik wil graag dat alles werkt zonder onnodige instellingen. gisteren om 11:14 aangepast door TajoG 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astro iris Geplaatst: 12 uren geleden Auteur Delen Geplaatst: 12 uren geleden @TajoG Ik ook, maar dan moet Ziggo zelf stappen ondernemen en uit gemakzucht laten ze het ons doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen