astro iris Geplaatst: 6 november Geplaatst: 6 november Tijdens deze champion league periode zijn online 9 Ziggo sport kanalen actief. Gisteren en daarstraks opgemerkt dat alleen het Ziggo sport kanaal 4 niet open gaat, ik krijg steeds de foutmelding '244002". Ligt het probleem bij Ziggo?
Alex1970 Geplaatst: 7 november Geplaatst: 7 november Was er wel een (Champions League) voetbalwedstrijd op Ziggo Sport 4 op dat moment? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
astro iris Geplaatst: 8 november Auteur Geplaatst: 8 november Jawel hoor, Ziggo sport 4 kanaal is het switch kanaal, waar men switcht naar de verschillende matchen.
astro iris Geplaatst: 10 november Auteur Geplaatst: 10 november (aangepast) Ik denk dat de oplossing er is , ik gebruik nu andere browser voor Ziggo Sport Totaal en het probleem van Ziggo Sport 4 lijkt opgelost. Blijf wel met de vraag zitten waarom alleen dat ene kanaal niet open gaat. Ook even zitten grasduinen op hun site en blijkbaar is dit geen alleenstaand geval, sommigen hebben zelfs drie of vier kanalen die niet open gaan. Ziggo wijt het probleem aan verouderde updates. Ze geven de oplossing met veranderen van browser of alles up to date te doen. 10 november aangepast door astro iris
TajoG Geplaatst: 11 november Geplaatst: 11 november (aangepast) Quote Ik denk dat de oplossing er is , ik gebruik nu andere browser voor Ziggo Sport Totaal en het probleem van Ziggo Sport 4 lijkt opgelost hier. Blijf wel met de vraag zitten waarom alleen dat ene kanaal niet open gaat. Ook even zitten grasduinen op hun site en blijkbaar is dit geen alleenstaand geval, sommigen hebben zelfs drie of vier kanalen die niet open gaan. Ziggo wijt het probleem aan verouderde updates. Ze geven de oplossing met veranderen van browser of alles up to date te doen. Het veranderen van de browser is een tijdelijke oplossing, maar ik wil graag dat alles werkt zonder onnodige instellingen. 11 november aangepast door TajoG 1
astro iris Geplaatst: 12 november Auteur Geplaatst: 12 november @TajoG Ik ook, maar dan moet Ziggo zelf stappen ondernemen en uit gemakzucht laten ze het ons doen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen