Jan Ambers Geplaatst: 7 november Geplaatst: 7 november Een rekening van 3€ uit het oog verloren, en na een maand was die tot 9€ aangedikt! (terwijl alle fakturen tot een maand hebben) Bovendien is een eerste aanmaning kosteloos!!! Bij Klarna verdubbelt het tegoed Mijn email was ondertussen gehackt, en met geen middelen te wijzigen, en om in te loggen was die email vereist... Het incassobureau was de volgende stap! Na veel zoekwerk heb ik Klarna's bankrek nr gevonden en kon ik de overschrijving uitvoeren. Voor mijn part Klarna: nooit meer! Kan een zeeeer dure grap worden, nu weet ik waar Abraham de mosterd haalt!!!
bellejt Geplaatst: 7 november Geplaatst: 7 november google eens en in belgie en gans europa wordt het binnenkort verboden door de slechte ervaringen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mojo Geplaatst: 7 november Geplaatst: 7 november 9 minuten geleden, Jan Ambers zei: Een rekening van 3€ uit het oog verloren, en na een maand was die tot 9€ aangedikt! (terwijl alle fakturen tot een maand hebben) Bovendien is een eerste aanmaning kosteloos!!! Bij Klarna verdubbelt het tegoed Mijn email was ondertussen gehackt, en met geen middelen te wijzigen, en om in te loggen was die email vereist... Het incassobureau was de volgende stap! Na veel zoekwerk heb ik Klarna's bankrek nr gevonden en kon ik de overschrijving uitvoeren. Voor mijn part Klarna: nooit meer! Kan een zeeeer dure grap worden, nu weet ik waar Abraham de mosterd haalt!!! Dus omdat jij een rekening vergeet en ook nog jouw email laat hacken is Klarna de zondebok? Ik heb zelf een stuk of 8 email adressen waarvan er nog nooit 1 gehackt is hoewel ik vrijwel nooit mijn wachtwoord aanpas. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
cookie monster Geplaatst: 7 november Geplaatst: 7 november (aangepast) 16 minuten geleden, bellejt zei: google eens en in belgie en gans europa wordt het binnenkort verboden door de slechte ervaringen https://www.ad.nl/politiek/minister-grijpt-in-achteraf-betalen-bij-xxxxxx-niet-langer-mogelijk-voor-kinderen~a864106a https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2541768-pinnen-op-de-pof-tweede-kamer-wil-verbod https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/10/23/klarna-app-buy-now-pay-later-test-aankoop-bezorgd https://samenondernemen.be/achteraf-betalen-belgie 23 minuten geleden, Jan Ambers zei: Het incassobureau was de volgende stap! https://www.google.be/search?q=xxxxxx+rente+te+laat+betalen&hl=nl&btnG=Goegel+zuuke&meta= 7 november aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Psychosammie Geplaatst: 7 november Geplaatst: 7 november 7 minuten geleden, Mojo zei: Dus omdat jij een rekening vergeet en ook nog jouw email laat hacken is Klarna de zondebok? Vind het ook een beetje kort door de bocht. Vriendin gebruikt het al jaren. 13 minuten geleden, bellejt zei: google eens en in belgie en gans europa wordt het binnenkort verboden door de slechte ervaringen Dat zal er meer mee te maken hebben dat mensen het achteraf niet kunnen betalen. Dat is een ander probleem. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Jan Ambers Geplaatst: 7 november Auteur Geplaatst: 7 november Klarna verdubbelt het tegoed na 1 mnd, dit is niet wettelijk, er is automatisch 1maand toegestaan bij wet. met de hackers heb ik een stuk taart met glas wijn gedronken( lol) ter verwelkoming
Tonskidutch Geplaatst: 7 november Geplaatst: 7 november 2 minuten geleden, Mojo zei: hoewel ik vrijwel nooit mijn wachtwoord aanpas. WAT? 😁 Er zijn heel veel soorten betalingsverkeer... teveel voor sommigen en dan verlies je het overzicht Ook met providers en google etc... teveel erg saaie boekhouding er ook nog op na moeten houden. Doe mij maar één rekening en de rest kan "gestolen worden" Ik heb sinds kort ook een klein opvallend briefje in mijn portemonnee met 4 valse pincodes, zo denkt de ongeschoolde dief dat ie een jackpot heeft en na 4 keer de verkeerde pincode invoeren wordt de kaart automatisch ingeslikt in de pinautomaat. ( tis maar een simpele methode tegen diefstal maar werkte voor een kennis van me) Rappers Delight The Sugerhill Gang
Mojo Geplaatst: 7 november Geplaatst: 7 november 1 minuut geleden, Tonskidutch zei: WAT? 😁 Bij 20 karakters hoeft dat niet zo vaak. 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Jan Ambers Geplaatst: 7 november Auteur Geplaatst: 7 november Doe ik ook, en de kaart zit in een alufolie
hugogertie Geplaatst: 7 november Geplaatst: 7 november 15 minuten geleden, Jan Ambers zei: Een rekening van 3€ uit het oog verloren, en na een maand was die tot 9€ aangedikt! (terwijl alle fakturen tot een maand hebben) Bovendien is een eerste aanmaning kosteloos!!! Bij Klarna verdubbelt het tegoed Mijn email was ondertussen gehackt, en met geen middelen te wijzigen, en om in te loggen was die email vereist... Het incassobureau was de volgende stap! Na veel zoekwerk heb ik Klarna's bankrek nr gevonden en kon ik de overschrijving uitvoeren. Voor mijn part Klarna: nooit meer! Kan een zeeeer dure grap worden, nu weet ik waar Abraham de mosterd haalt!!! Zou wel eens hun verdienmodel kunnen zijn........🤔 Ben maar blij dat je geen ding van € 450,00 via Klarna hebt aangeschaft....... Die gasten leven van deze gevallen en daarom komen mensen in de problemen. Ik gebruik Klarna alleen als we iets bij de Alibaba sjienees bestellen en als er niets is geleverd hangen we direct aan de bel bij Klarna en tot nog toe heeft dit altijd nog gewerkt. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
bellejt Geplaatst: 7 november Geplaatst: 7 november voor vele aankopen online heb ik gewoon paypal en nog nooit problemen mee gehad.In winkels hier payconic of gewoon de bankkaart in de sleuf.Niks draadloos betalen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 november Geplaatst: 7 november Ik weet niet eens wat Klarna is. Bankkaarten in een aluminium folie is totale onzin. Waar komt die hoax vandaan ? Ik betaal via de Wallets op mijn lulijzers. Of via Paypal. Nooit geen problemen mee gehad. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Codx Geplaatst: 7 november Geplaatst: 7 november 1 uur geleden, Gerard 76 zei: Gewoon direct betalen ipv achteraf. Wat is er mis met achteraf betalen? Doe ik zo vaak als ik die mogelijkheid zie. Ik heb liever dat de winkelier risico loopt dan ik als klant als het product tijdens verzending verdwijnt of ze ineens failliet gaan. Bovendien als je het niet direct kan betalen is het zeker wel een uitkomst. Ik kan mij herinneren 30 jaar geleden was het doodgewoon om dingen op afbetaling of op de pof te kopen voor mijn ouders.. Een SRV man die soms pas 2-3 weken later kwam afrekenen, een wasmachine die in 4 maanden werd betaald. En dat heeft nooit tot problemen geleid als beide partijen maar betrouwbaar zijn. Zelf heb ik ooit een analoge ontvanger in 2x betaald als scholier zijnde in die tijd. Ik zie het probleem niet. De lokale elektronica handel was blij met me en ik ook. Nu zitten we met z'n alle grote bedrijven te spekken waar we niks aan hebben om een paar euro te kunnen besparen maken we ons zelf wijs ipv lokale handel wat te gunnen met als gevolg dat de lokale handel er onderdoor gaat. Bovendien globalisme, je maakt jezelf afhankelijk van een grote vaak buitenlandse partij. als die besluit iets te veranderen of een product te boycotten is het ineens niet meer verkrijgbaar. (je geeft de macht uit handen) Mensen die geld uitgeven wat ze niet hebben of niet van plan zijn te betalen, dat zijn dezelfde mensen die inbreken en stelen dat heet onbetrouwbaar tuig. Daar hoef je achteraf betalen niet voor af te schaffen. En ik geloof niet zo in we moeten mensen tegen hunzelf beschermen onzin verhaaltjes. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Eduard07 Geplaatst: 7 november Geplaatst: 7 november 3 uren geleden, Gerard 76 zei: Gewoon direct betalen ipv achteraf. Dat leer je wel af als je achteraf geen of een beschadigde bestelling krijgt. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen