D-box Geplaatst: vrijdag om 18:41 Delen Geplaatst: vrijdag om 18:41 De politie had gewoon samen moeten werken met de F-Side; De F-Side als Stoottroepen en de politie als Cavalerie. De F-Side kent iedere straathoek en iedere steeg; dan was dit allemaal niet gebeurd en was elke antisemitist hard weggevlucht. De politie is beperkt in hun uitvoering en de F-Side doet gewoon wat ze willen doen. Die antisemitisten zijn gewoon knettergek en moeten aangepakt worden. 3 ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
minplus Geplaatst: vrijdag om 20:17 Delen Geplaatst: vrijdag om 20:17 Het is idd volkomen waanzinnig wat deze idioten zich denken te kunnen permitteren. En intriest dat men zoiets de burgemeester kwalijk neemt. 2 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gladys Geplaatst: vrijdag om 20:21 Delen Geplaatst: vrijdag om 20:21 D-box moet de bijbel eens lezen. Daaruit blijkt dat de joden zwervende stammen waren. Na de zoveelste keer slaaf te zijn hebben ze een geloof bedacht. Zij zijn het uitverkoren volk en gaan naar het beloofde land. Het land van melk en honing. Dus bewoond en in cultuur door anderen. Het eind was land stelen en bewoner uitroeien (Filistijnen). Paar duizend jaar later hadden de Romeinen zo veel hekel aan ze dat ze verdreven zijn. Twee duizend jaar daarna doen de joden hetzelfde. Land stelen en bevolking verjagen (Palestijnen). Begrijpelijk dat er mensen zijn die het hiermee oneens zijn. Dan over voetbal. Als je hier komt voor de wedstrijd ga rondkijken, wiet roken etc. wat je in Amsterdam doet. Maar ga geen Palestijnse vlag van de gevel trekken, anti islam kreten slaken en soortgelijke liedjes zingen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gladys Geplaatst: vrijdag om 21:00 Delen Geplaatst: vrijdag om 21:00 Even over de bron van deze narigheid. Er zijn momenteel ongeveer 1000 geloven en geloofjes op deze wereld. Ieder is van mening het juiste te zijn. Dus de ander negeren, bekeren of uitroeien. Wilders noemt de islam een woestijn godsdienst. Dat geldt dan ook voor het joodse geloof dat een paar duizend jaar ouder is. In een essay "Waarom oorlog" stelt Freud dat geloof het kwaad is. Dus geloof nergens in en negeer ieder ander zijn geloof. Einde geruzie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerrit B Geplaatst: vrijdag om 23:23 Delen Geplaatst: vrijdag om 23:23 Dat lijkt me helemaal niet zo vreemd immers de burgemeester is de enige die op basis van het overleg in de lokale driehoek beslissingen kan nemen. Dus de burgemeester is dan ook de enige die hiervoor verantwoordelijk gesteld kan worden en niemand anders. Dat neemt natuurlijk niet weg dat wat hier gebeurd is gewoon ongekend is en niet getolereerd moet worden. Maar ik verwacht dat met alle pro Palestina betogingen de basis al is gelegd om dit te laten gebeuren. Als dan hooligans uit Israël ook nog eens Palestijnse vlaggen vernielen en een taxichauffeur mishandelen dan hoeft er nog maar heel weinig te gebeuren om de vlam in de pan te laten slaan. 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D-box Geplaatst: zaterdag om 00:55 Auteur Delen Geplaatst: zaterdag om 00:55 @gerrit B Ik snap je gedachtengang maar ben het er niet mee eens. Er is geen plaats voor antisemitisten, hebben we dan niets geleerd? Ik hoop dat de Mossad ze opspoort! 2 ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: zaterdag om 08:13 Delen Geplaatst: zaterdag om 08:13 8 uren geleden, gerrit B zei: Dat lijkt me helemaal niet zo vreemd immers de burgemeester is de enige die op basis van het overleg in de lokale driehoek beslissingen kan nemen. Dus de burgemeester is dan ook de enige die hiervoor verantwoordelijk gesteld kan worden en niemand anders. Dat is nogal kort door de bocht, aangezien een burgemeester weinig andere keus heeft dan beslissingen te nemen op basis van deskundige adviezen die geacht worden te deugen. Het zijn de inlichtingendiensten die hebben zitten slapen waar mogelijk de bezem doorheen moet. Met een "Barbertje moet hangen" schieten we niks op, aangezien een vertrek van de burgemeester hier niets oplost. Wellicht wordt het in Nederland eerder hoog tijd dat het grondwettelijke demonstratierecht eens grondig wordt herzien. Menigeen lijkt tot nu toe te denken dat alle andere grondrechten moeten wijken voor dit ene. Ik heb altijd gemeend dat onze Grondwet ook aangeeft dat geen enkel grondrecht absoluut is, en dat dat recht daar ophoudt waar andere rechten worden geraakt en geschonden. Maandenlang bijna elke dag een demonstratie door dezelfde mensen waardoor andere grondrechten niet meer aan bod komen, had al lang gestopt moeten worden. Xtinction Rebellion idem dito. Het moet een keer klaar zijn. 2 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: zaterdag om 08:16 Delen Geplaatst: zaterdag om 08:16 In de Telegraaf staat dat men al dagen geleden op "telegram" deze actie had voorbereid. Lijkt me op zo'n voorbereiding van Hamas vorig jaar... Daar doe je dus niets aan als je der niet informanten en undercover rechercheurs tussen hebt. En dan nog. Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: zaterdag om 08:22 Delen Geplaatst: zaterdag om 08:22 p.s. ik weet niet of ik zo maar een Palestijnse vlag mag plaatsen op een publiek plein ik weet ook niet of je die zomaar mag neerhalen n verbranden Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: zaterdag om 08:42 Delen Geplaatst: zaterdag om 08:42 Ik vraag me ook al langer af of scooters (en wellicht fatbikes) een niet zodanig onderdeel zijn geworden van geweldsdelicten, dat die bij allerlei veiligheidsmaatregelen nadrukkelijk(er) betrokken moeten worden. (Zelf zou ik graag een snellere in beslagname en eventueel vernietiging willen zien bij overtreding van maatregelen.) Laffe hit-and-run overvallen en vluchtpogingen vinden meestal op scooters plaats. Uiteraard kun je niet alles voorkomen, maar scooters in beslag nemen zonder pardon bij overtreding van de regels (a la preventief fouilleren) zou m.i. aan openbare veiligheid wezenlijk bij kunnen dragen. Ik zie ze tegenwoordig ongestraft met hoge snelheden zigzaggend door voetgangersgebieden rijden. Nederland is langzamerhand in anarchie verzeild geraakt. Doorgeslagen tolerantie is uitgedraaid op totale onmacht. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: zaterdag om 08:46 Delen Geplaatst: zaterdag om 08:46 22 minuten geleden, Tonskidutch zei: p.s. ik weet niet of ik zo maar een Palestijnse vlag mag plaatsen op een publiek plein ik weet ook niet of je die zomaar mag neerhalen n verbranden Wat we wel met zekerheid weten is dat wat er daarna is gebeurd, door niets en niemand kan worden gerechtvaardigd. 1 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerrit B Geplaatst: zaterdag om 09:03 Delen Geplaatst: zaterdag om 09:03 35 minuten geleden, Eduard07 zei: Dat is nogal kort door de bocht, aangezien een burgemeester weinig andere keus heeft dan beslissingen te nemen op basis van deskundige adviezen die geacht worden te deugen. Het zijn de inlichtingendiensten die hebben zitten slapen waar mogelijk de bezem doorheen moet. Met een "Barbertje moet hangen" schieten we niks op, aangezien een vertrek van de burgemeester hier niets oplost. gaat dat dan niet altijd zo? Als er een minister op moet stappen is dat dan dat deze zijn/haar werk niet goed heeft gedaan of dat deze geen of verkeerde informatie heeft gekregen van de ambtenaren die voor hem/haar werken? Meen dat nog niet zo heel lang geleden een minister van justitie moest vertrekken omdat hij had gezegd dat er geen bonnetje was van een bepaalde transactie terwijl die er later wel bleek te zijn. Dus waarom moet er nu dan onderscheid worden gemaakt? Daarbij verwacht ik dat een vertrekkend burgemeester juist wel heel veel verschil kan maken al is het maar om een voorbeeld te stellen en andere burgemeesters op scherp te zetten met de boodschap dat dit kan gebeuren als je dit soort beslissingen neemt. En volgens mij is het ook niet de 1e keer dat deze burgemeester een zoiets vergelijkbaars onder handen heeft gehad waarbij ook meteen weer met een vingertje naar een ander werd gewezen met "ik heb alles goed gedaan het ligt aan een ander" 7 uren geleden, D-box zei: Ik snap je gedachtengang maar ben het er niet mee eens. Er is geen plaats voor antisemitisten, hebben we dan niets geleerd? Als het hier zou zijn gaan om vlaggen van Ajax aanhangers die van de muur zouden zijn getrokken hoe zou men dan hebben gereageerd? Nu gaat het om vlaggen van Palestijnen en Joodse vlaggen en dan is de wereld plots te klein. Dus ja men heeft elkaar te respecteren, en dan vooral als je op dat moment te gast bent in een ander land, maar een verhaal heeft altijd 2 kanten. Misschien maar eens met een provocerend vlaggen verbod te komen om dit soort situaties te voorkomen? zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Drs. IJzerbout Geplaatst: zaterdag om 09:09 Delen Geplaatst: zaterdag om 09:09 (aangepast) 14 uren geleden, D-box zei: werken met de F-Side; De Wat is nou weer de F-Side Hebt ik wat gemist of zo? zaterdag om 09:11 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: zaterdag om 09:25 Delen Geplaatst: zaterdag om 09:25 16 minuten geleden, gerrit B zei: gaat dat dan niet altijd zo? Als er een minister op moet stappen is dat dan dat deze zijn/haar werk niet goed heeft gedaan of dat deze geen of verkeerde informatie heeft gekregen van de ambtenaren die voor hem/haar werken? Nee! Het gaat om verwijtbaar gedrag. Het is aan de gemeenteraad Amsterdam om dat te beoordelen. Die bonnetjesaffaire en het beleid dat Halsema in deze heeft gevoerd zijn m.i. appels en peren. Bij de bonnetjesaffaire ging het immers om het falen van het eigen ministerie. Dat is totaal iets anders dan advies vragen aan inlichtingendiensten die geacht worden tot in de kleinste details te volgen wat er (ondergronds) gaande is. Wellicht moeten daar koppen rollen. Maar Halsema werkt niet voor inlichtingendiensten. 22 minuten geleden, gerrit B zei: Misschien maar eens met een provocerend vlaggen verbod te komen om dit soort situaties te voorkomen? Symptoombestrijding gaat echt niet helpen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: zaterdag om 13:09 Delen Geplaatst: zaterdag om 13:09 Het zou al een hoop schelen wanneer er alleen zonder gezichtsbedekking gedemonstreerd mocht worden. We zijn al die jaren veel te lief geweest en plukken daar nu de wrange vruchten van. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen