Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
3 uren geleden, Eduard07 zei:

Nee!

Het gaat om verwijtbaar gedrag.

Volgens mij heb jij de laatste jaren dan onder een steen gewoond of zo want zo gaat het in de praktijk dus wel en mede daarom is deze minister nu dus buschauffeur

Want door het falen van het ministerie (die ambtenaren hadden hem gezegd dat het bonnetje er niet was) moest hij het veld ruimen omdat hij het hoofd was vamn dat ministerie.

Halsema werkt idd. niet voor de inlichtingen diensten maar is wel de enige die op basis van het overleg in de driehoek in de informatie die daar bekend is  beslissingen kan en mag nemen.

Dus hetzelfde als de minister die op basis van de info van zijn ambtenaren aangaf dat er geen bonnetje was heeft deze burgemeester beslissingen genomen die nogal verkeerd zijn uitgepakt en dan zou daar hetzelfde voor moeten gelden nl. het veld ruimen.

3 uren geleden, Eduard07 zei:

Symptoombestrijding gaat echt niet helpen.

Zou jij het in je hoofd halen om als Amerikaan in Irak, Iran of andere in dat soort landen een Amerikaanse vlag voor je raam te gaan hangen?

Zou jij het in je hoofd halen om de Duitse vlag voor je raam te hangen terwijl je weet dat verderop mensen wonen waar de halve familie uitgemoord is tijdens de 2e wereld oorlog en waarvan je weet dat het hun zal storen?

Nu leven we hier niet in dat soort landen en zijn we zelf heel wat toleranter maar hebben we hier wel heel wat mensen het land ingehaald die nog wel steeds het gedachtegoed dragen van het land van herkomst en waar men het bloed van mensen uit Israël wel kan drinken.

Is dat goed en moet dat getolereerd worden?  nee laat dat duidelijk zijn.

Maar moet je de kat op het spek gaan binden door vlaggen voor je raam te gaan hangen?

En kom nou niet aan met dat dit onzin is want toen die boeren de Nederlandse vlag alleen nog maar op de kop hingen waren er velen die zich daar aan stoorden en werden vlaggen om allerlei redenen al verwijdert en op een school werd iemand zelfs verzocht om de Nederlandse vlag van zijn schooltas te halen omdat dit een vorm van provoceren was.

Hier moet altijd alles maar gezegd en gedaan kunnen worden en dat is een groot goed en mooi dat het kan maar ga dan ook niet lopen klagen als jezelf slachtoffer wordt van hetgeen jezelf zegt of doet en hou ook eens een klein beetje rekening met wat een ander denkt of vindt.

• Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst: (aangepast)

Ruim 60 arrestaties. Er zitten er nog maar 2 vast. Hoe dan?

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Gevolg van links beleid.

Want dat heeft Amsterdam momenteel. 

De blokeerfriezen werden een paar jaar terug heel wat strenger aangepakt dan deze snotneuzen nu.

aangepast door Gerard 76

Geplaatst:

Drs Ijzerbout (geef eens het bewijs van een universitaire opleiding) Vraagt zich af wat de F-sde is.

Het Van Dale woordenboek beschrijft in de 2006-editie de F-Side als de agressieve en vandalistische supporters van Ajax.

3 uren geleden, gerrit B zei:

Halsema werkt idd. niet voor de inlichtingen diensten maar is wel de enige die op basis van het overleg in de driehoek in de informatie die daar bekend is  beslissingen kan en mag nemen.

Dus hetzelfde als de minister die op basis van de info van zijn ambtenaren aangaf dat er geen bonnetje was heeft deze burgemeester beslissingen genomen die nogal verkeerd zijn uitgepakt en dan zou daar hetzelfde voor moeten gelden nl. het veld ruimen.

Zou jij het in je hoofd halen om als Amerikaan in Irak, Iran of andere in dat soort landen een Amerikaanse vlag voor je raam te gaan hangen?

Zou jij het in je hoofd halen om de Duitse vlag voor je raam te hangen terwijl je weet dat verderop mensen wonen waar de halve familie uitgemoord is tijdens de 2e wereld oorlog en waarvan je weet dat het hun zal storen?

Als Halsema niet het hoofd is van inlichtingdiensten, kan zij ook niet worden aangesproken op het falen van die diensten.

Appels en peren.

Dat die vlaggen provoceren, ben ik met je eens, maar het blijft symptoombestrijding. Niks meer en niks minder.

Ik ben geen fan van Halsema, maar haar zaken aanwrijven waar feitelijk inlichtingendiensten, de politie en Den Haag (al jaren) tekort schieten, lijkt me een nogal onterechte conclusie.

Een burgemeester kan in principe niks op eigen houtje beslissen. Het is de Gemeenteraad die het eerste en laatste woord heeft.

Of geef jij jezelf ook de schuld als een arts jou verkeerde adviezen geeft op basis van een foute diagnose?

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

• Moderator
Geplaatst:

Het is haar taak voor veiligheid te zorgen.

Daarin heeft zij gefaald.

• Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Niet zij. De diensten.

Maar ik begrijp dat je bedoelt te zeggen dat elke andere burgemeester een glazen bol had gehad en het beter had gedaan?

En dat het ontslag van een zondebok de problemen oplost? 

https://www.nu.nl/buitenland/6334831/joods-jeugdvoetbalteam-in-berlijn-na-wedstrijd-achtervolgd-en-bespuugd.html

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

"Pogrom in Amsterdam tegen onze Joden"

Ik vind deze titel een wat vertekend beeld geven. Ik heb daar bezwaar tegen.

Het was geweld tegen Israëlische voetbalsupporters.

Laten we onderscheid maken tussen de bewoners/voetbalsupporters uit de staat Israël en joden hier.

Israëlihaat is nog geen jodenhaat. Wie zich solidair verklaart met Israël omdat hij/zij jood is (of eventueel christen is, wetend dat de bijbel een joodse oorsprong heeft) maakt er een religieus conflict van en dat is het niet.

Er waren onlangs ook flinke rellen tussen Eritresche groepen. Daar maakten wij ook geen intern Nederlands nationaal gebeuren van.

Geplaatst:
10 minuten geleden, Eduard07 zei:

Niet zij. De diensten.

Maar ik begrijp dat je bedoelt te zeggen dat elke andere burgemeester een glazen bol had gehad en het beter had gedaan?

En dat het ontslag van een zondebok de problemen oplost? 

https://www.nu.nl/buitenland/6334831/joods-jeugdvoetbalteam-in-berlijn-na-wedstrijd-achtervolgd-en-bespuugd.html

En door zulk soort afschuiven is iedereen geschokt maar gebeurt er niets

Geplaatst:
6 minuten geleden, Gerard 76 zei:

En door zulk soort afschuiven is iedereen geschokt maar gebeurt er niets

De gevolgde procedure in de VS na de aanslag op Trump lijkt me voor  Nederland een goed voorbeeld:

https://www.headliner.nl/item/rapport-bevestigt-fouten-secret-service-bij-moordaanslag-op-donald-trump-nosnl-209552

Geplaatst:
23 minuten geleden, Zunigkyk zei:

"Pogrom in Amsterdam tegen onze Joden"

Ik vind deze titel een wat vertekend beeld geven. Ik heb daar bezwaar tegen.

Het was geweld tegen Israëlische voetbalsupporters.

Laten we onderscheid maken tussen de bewoners/voetbalsupporters uit de staat Israël en joden hier.

Israëlihaat is nog geen jodenhaat. Wie zich solidair verklaart met Israël omdat hij/zij jood is (of eventueel christen is, wetend dat de bijbel een joodse oorsprong heeft) maakt er een religieus conflict van en dat is het niet.

Er waren onlangs ook flinke rellen tussen Eritresche groepen. Daar maakten wij ook geen intern Nederlands nationaal gebeuren van.

Het zijn weldegelijk ONZE JODEN!

Vraag dat maar aan de Joodse gemeenschap in Nederland.

(Dus niet alleen aan de Joodse gemeenschap van Amsterdam).

Het was een voetbalwedstrijd tussen 2 Joodse elftallen waar geen wrijving tussen was.

De antisemitisten sloegen toe.

De Amsterdamse Joden durven de straat niet meer op te gaan met hun keppeltje, sommige laten hun haar blonderen zodat ze er aries uitzien.

De Amsterdamse Joden leven in angst!

IK VIND HET EEN GROTE SCHANDE!

Amsterdam was altijd een veilige haven voor de Joden (m.u.v. tijdens de bezetting), en nu wordt de tijd terug gedraaid!!

• Like 2

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

1 uur geleden, Zunigkyk zei:

....

Wie zich solidair verklaart met Israël omdat hij/zij jood is (of eventueel christen is, wetend dat de bijbel een joodse oorsprong heeft) maakt er een religieus conflict van en dat is het niet.

....

DAT IS HET WEL!

Als de antisemitist roept naar zijn aanhangers: "Wij gaan op Joden jacht!" IS DAT WELDEGELIJK ANTISEMITISME 

aangepast door D-box
  • Like 2

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Geplaatst:
2 uren geleden, Eduard07 zei:

Als Halsema niet het hoofd is van inlichtingdiensten, kan zij ook niet worden aangesproken op het falen van die diensten.

Appels en peren.

Niet het hoofd van de inlichtingendienst maar wel het hoofd van de driehoek en de enige in dat orgaan die beslissingen kan nemen en daarbij heeft ze gewoon de verkeerde beslissingen genomen en zich niet goed/voldoende laten adviseren.

Dus net als Fred Teeven die gewoon niet beter wist dan dat er geen bonnetje was maar wel het veld moest ruimen.

1 uur geleden, D-box zei:

De Amsterdamse Joden durven de straat niet meer op te gaan met hun keppeltje

Waarom zou je ook met een keppeltje op de straat op moeten gaan?

Ik noem dat dan ook gewoon uiterlijk vertoon wat niets of weinig van doen heeft met de godsdienst die men belijdt maar gewoon iets is wat de mens zelf bedacht heeft en als je weet dat je daarmee ongewenst de aandacht trekt waarom zou je dat gebruik dan toch blijven aanhouden?

Dan kun je wel denken dat hier in dit land alles kan en mag en een ander het maar moet slikken, maar kun je ook gaan integreren in de samenleving en de gewoontes van het land waar je al jaren, zo geen eeuwen, woont aan gaan nemen.

De rest doe je maar achter je eigen voordeur.

1 uur geleden, D-box zei:

Het was een voetbalwedstrijd tussen 2 Joodse elftallen waar geen wrijving tussen was.

Denk dat Ajax daar toch anders over denkt.

hier wat leesvoer

er is niets Joods aan Ajax

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Halsema is de zwakste schakel

De veiligheid van een ieder had zij in dit geval boven elk demonstratie recht moeten stellen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen