Ga naar inhoud

Pogrom in Amsterdam tegen onze Joden

D-box

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, gerrit B zei:

Niet het hoofd van de inlichtingendienst maar wel het hoofd van de driehoek en de enige in dat orgaan die beslissingen kan nemen en daarbij heeft ze gewoon de verkeerde beslissingen genomen en zich niet goed/voldoende laten adviseren.

Dus net als Fred Teeven die gewoon niet beter wist dan dat er geen bonnetje was maar wel het veld moest ruimen.

Misplaatste vergelijking.

Voor zover tot nu toe bekend, heeft Halsema zich juist maximaal laten adviseren.

Het waren juist de adviezen die tekort schoten.

Teeven ging over zijn eigen ministerie en niet over het tekortschieten van externe diensten.

Maar zullen we de komende week de uitkomsten van de debatten even afwachten?

Bij voorbaat een zondebok zoeken omdat dat in een bepaald politiek straatje past, leidt alleen maar tot nog meer polarisatie en oplossen doet het moddergooien totaal niets.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, jptd zei:

Halsema is de zwakste schakel

De veiligheid van een ieder had zij in dit geval boven elk demonstratie recht moeten stellen.

Zelfs Frits Barend vroeg zich gisteravond publiekelijk af wat Halsema nog meer had kunnen doen met zo'n massale politie van 800 man plus een ME op de been!

De suggestie dat Halsema dat niet heeft gedaan, wordt dus weersproken door de feiten.

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo gaat het (meestal) in Nederland als een burgemeester om hele goede redenen een demonstratieverbod afkondigt:

https://www.at5.nl/artikelen/229451/activist-spant-kort-geding-aan-tegen-noodverordening-en-demonstratieverbod-in-stad

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Eduard07 zei:

Zelfs Frits Barend vroeg zich gisteravond publiekelijk af wat Halsema nog meer had kunnen doen met zo'n massale politie van 800 man plus een ME op de been!

De suggestie dat Halsema dat niet heeft gedaan, wordt dus weersproken door de feiten.

Veel harder optreden ofzo ?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, jptd zei:

Kijk als 800 man politie en ME niet kunnen beletten dat mensen als levend wild worden opgejaagd in de stad dan schort er iets aan deze club die de veiligheid moet waarborgen.

Helemaal met je eens!

• Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij kunnen ACHTERAF METEEN van alles vinden op basis van paar televisiebeelden, en METEEN een zondebok aanwijzen die wellicht mooi past in een bepaald politiek straatje, maar de onderzoeken zijn nog maar net in volle gang. 

De komende week gaat ons hopelijk meer duidelijkheid geven en ook meer arrestaties.

We weten nog lang niet alles.

Daar gaat vanaf nu pas verandering in komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Eduard07 zei:

Wij kunnen ACHTERAF METEEN van alles vinden op basis van paar televisiebeelden, en METEEN een zondebok aanwijzen die wellicht mooi past in een bepaald politiek straatje, maar de onderzoeken zijn nog maar net in volle gang. 

De komende week gaat ons hopelijk meer duidelijkheid geven en ook meer arrestaties.

We weten nog lang niet alles.

Daar gaat vanaf nu pas verandering in komen.

Daar zijn we in nederland goed in.

Als kalf verdonken is gaan we de put dempen.

Tel daarbij op voor de komende jaren enkele miljoenen verslindende enquete commissies die dit zaakje wel ff zullen onderzoeken.

Leve de b.v nederland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is van alle tijden en overal ter wereld zo. Helaas.

Ook al zijn bepaalde zaken redelijk voorspelbaar, dan nog is het vaak wegkijken of laksheid troef.

Maar het gaat hier dus om het snel opsporen van criminelen (recherchewerk dus) en gerechtelijke onderzoeken.

En daar staat inmiddels zoveel politieke druk op dat snelle resultaten om meerdere redenen wenselijk zijn.

Tegen degenen die verantwoordelijk zijn voor die razzia's dient Amsterdam en de hele samenleving immers zo spoedig mogelijk en zo lang mogelijk te worden beschermd.

Ik ga ervan uit dat men hier - met hulp van Israel - momenteel dag en nacht koortsachtig bezig is om de verantwoordelijken te achterhalen, te identificeren en in de kraag te vatten.

Laten we hopen dat dat (snel) lukt.

aangepast door Eduard07
  • Like 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is volgens mij maar een hulpmiddel en dat is gezichtsherkenning mede door middel van 4K / 8K camera's. Demonstreer wat je wilt, maar als je foute dingen doet en dus door camera's gezien, ben je de sigaar. ( samen met die noodverordening waarin ook staat dat je gezicht vermommen onmiddellijk moet worden beboet )

En ja boetes onmiddellijk opgelegd krijgen en geen werkstraffen meer na twintig of meer maanden tot aan dat proces voor de rechter.

Of meteen de cel in, hup dan zitten ze maar op een kluitje met enkel één wc pot.

Het "bail me free" principe is zo slecht nog niet. Geld afstaan raakt altijd.

Maar wees ook eerlijk tegen jezelf, er is veel te weinig politiemacht en handhaving alsmede opsporing capaciteit in Nederland. Oeroud P2000

Dat ligt aan van alles en nog wat en we horen telkens om de 4 jaar dat men dat gaat verbeteren, nou mooi niet dus.

Halsema als de eindverantwoordelijke daarvoor laten opkomen is niet kies. Het zijn al jaren de eindverantwoordelijken voor de begrotingen opgesteld in Den Haag die aan de problemen ten grondslag liggen.

En ik ben het helemaal eens met @D-box knokploegen zijn het inmiddels geworden die dezelfde terreur plegen zo als Hamas Hezbolla en Houthis. Aangestuurd door de stromannen uit het oosten en dat laatste is een ruim begrip.

• Like 2

Can't Find My Way Home

Ellen Mcllwain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de burgemeester van Amsterdam bij zó vaak horen zeggen dat er per jaar 3000 demonstraties in Amsterdam zijn, dat ik begin te vermoeden dat het economisch belangrijk voor haar (stad) is.
Immers, of je nou toeristen trekt voor de wallen, grachten, drugs, voetbal of om te demonstreren... het gaat om bezoekers die gebruik maken van vervoer, logies en horeca.

Als ze demonstraties verbieden dan 1 lijn trekken. Betekent 10 demonstraties (c.q. groepen) per dag minder. Dat kost Amsterdam centen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen