gerrit B Geplaatst: zondag om 13:40 Delen Geplaatst: zondag om 13:40 Beelden harde kern Maccabi de fans van Maccabi zijn bepaald ook geen lieverdjes. harde kern Maccabi schuwen geen geweld Er duiken ook steeds meer beelden op van Hooligans van de voetbalclub Maccabi die zelf de confrontatie hebben gezocht en ik citeer even Quote “Gisternacht stond groep Israëlische hooligans onder mijn raam (Palestina poster). Schreeuwen, tegen de voordeur bonken, vuurwerk. Ik was voor het eerst in mijn leven in mijn eigen huis echt bang – dat die deur open zou gaan, ‘Zwarte dag in de geschiedenis van Amsterdam’ – het zou misschien ook iets meer in beeld mogen dat de Israeli’s niet alléén maar zielig waren, maar – gôh – ook zelf op oorlogspad. Quote Leuzen op de Dam Dat is de volgende dag anders. Om 13.00 uur 's middags verzamelden Maccabi-supporters zich al bij het Nationaal Monument op de Dam. Op sociale media gaan beelden rond fans in Maccabi-kleuren die leuzen scanderen. Volgens het Amsterdamse BIJ1-raadslid Jazie Veldhuyzen, die de teksten zou hebben laten vertalen door iemand die Hebreeuws spreekt, zongen ze dat het Israëlische leger moest winnen en "fuck de Arabieren". Ook zou in het lied zijn geroepen dat er geen scholen meer in Gaza zijn, "omdat er geen kinderen meer over zijn". Quote Die spanning werd de nacht voor de wedstrijd, van woensdag op donderdag, al aangewakkerd. Maccabi-supporters rukken een Palestijnse vlag van een gevel, steken een vlag in brand op de Dam en vernielen een taxi, aldus de politie. 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astro iris Geplaatst: zondag om 14:45 Delen Geplaatst: zondag om 14:45 Wat ik bedoelde, je oogst wat je zaait. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D-box Geplaatst: zondag om 15:28 Auteur Delen Geplaatst: zondag om 15:28 Niet omheen draaien jongens, De Joden voelen zich niet veilig meer, zetten hun keppeltje niet meer op, laten zich blonderen om er maar niet Joods uit te zien. Waar doet dit ons aan denken? Draai je kop niet weg maar kom op voor onze Joden. 4 ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: zondag om 15:46 Delen Geplaatst: zondag om 15:46 Het lijkt me toch appels en peren als je provocerend gedrag wilt wegstrepen tegen het neerknuppelen van onschuldigen. https://www.nu.nl/binnenland/6334930/gemeente-amsterdam-verlengt-noodverordening-tot-donderdag-geen-demonstraties-toegestaan.html Hoog tijd om wettelijk (veel) meer paal en perk te stellen aan dat - volgens sommigen -" onbeperkte grondrecht te demonstreren" . Nederland is internationaal de risee geworden met een "demonstratievrijheid" die allerlei andere burger(grond)rechten de nek omdraait. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: zondag om 16:28 Moderator Delen Geplaatst: zondag om 16:28 Commentaar van een ooggetuige, een ME'er. Een collega vult aan; „Als de hele stad gevuld is met duizenden Israëlische supporters en op het Rokin wordt dan expres een Palestijnse vlag uit het raam gehangen, wie provoceert dan wie?” en... Alle bronnen spreken overigens tegen dat de Joodse supporters zich misdroegen of agressie over zichzelf afriepen. „Ik was er de hele dag en avond bij”, vertelt een ME’er. „Ik herken me totaal niet in het door sommigen geschetste beeld dat aanhangers van Maccabi provoceerden of geweld uitlokten. 3 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: zondag om 16:55 Delen Geplaatst: zondag om 16:55 Het is helaas inmiddels goed gebruik in de hedendaagse berichtgeving twijfel te zaaien en verwarring te creëren over onwelgevallige aantoonbare feiten. Polariserende krachten proberen onwelgevallige journalistieke verslaglegging in diskrediet te brengen. Alsof het verwijderen van een provocerende Palestijnse vlag straatterreur tegen onschuldigen rechtvaardigt. Bagatelliseren gebruikt als vlucht om weg te kunnen kijken. Deja vu 1930. Herdenken we op 4 mei alleen maar de geschiedenis van 100 jaar geleden, dan is dat bijzonder nutteloos. Dan zijn we goed blind voor het heden en hebben we niks geleerd van "onze" fouten. 1 1 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: zondag om 17:21 Delen Geplaatst: zondag om 17:21 Op 8-11-2024 om 21:21, Gladys zei: D-box moet de bijbel eens lezen. Daaruit blijkt dat de joden zwervende stammen waren. Na de zoveelste keer slaaf te zijn hebben ze een geloof bedacht. Zij zijn het uitverkoren volk en gaan naar het beloofde land. Het land van melk en honing. Dus bewoond en in cultuur door anderen. Het eind was land stelen en bewoner uitroeien (Filistijnen). Paar duizend jaar later hadden de Romeinen zo veel hekel aan ze dat ze verdreven zijn. Twee duizend jaar daarna doen de joden hetzelfde. Land stelen en bevolking verjagen (Palestijnen). Begrijpelijk dat er mensen zijn die het hiermee oneens zijn. Dan over voetbal. Als je hier komt voor de wedstrijd ga rondkijken, wiet roken etc. wat je in Amsterdam doet. Maar ga geen Palestijnse vlag van de gevel trekken, anti islam kreten slaken en soortgelijke liedjes zingen. Als we allemaal iedereen in zijn waarde laten zijn er geen oorlogen en zijn er ook geen demonstraties. Het is om te janken. 1 Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D-box Geplaatst: zondag om 17:22 Auteur Delen Geplaatst: zondag om 17:22 Zo moeten we zijn! ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: zondag om 17:28 Delen Geplaatst: zondag om 17:28 Op 9-11-2024 om 15:02, Psychosammie zei: Ruim 60 arrestaties. Er zitten er nog maar 2 vast. Hoe dan? Alle relschopper/hooligans 5 jaar het gevang in, andere huidskleur? Terug naar het land van herkomst. Klaar. 1 Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: zondag om 17:35 Delen Geplaatst: zondag om 17:35 Die arrestaties betrof voornamelijk stadiongangers die over de schreef gingen -volgens de berichtgeving- en waar in eerste instantie die politiemacht van 800 plus de ME voor op de been waren gebracht. Zodoende was er waarschijnlijk elders in Amsterdam amper tot geen handhaving, en juist daar gingen pro-Palestijnen zich te buiten aan straatterreur. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
minplus Geplaatst: zondag om 17:44 Delen Geplaatst: zondag om 17:44 Tzjeesus, wat ik hier lees. Onschuldige mensen worden opgejaagd en in elkaar geslagen door waanzinnige criminelen en idioten forumgenoten hier proberen het goed te praten net als mensen 85 jaar geleden deden. 95% van de Nederlanders heeft toen de kop in het zand gestoken en toen de overlevenden van de vernietigingskampen terugkwamen werden ze nog even de grond in getrapt door de glorieuze Nederlanders. De geschiedenis herhaalt zich, behalve dat er nu ook nog wat immigranten bij zitten die via internet ontevreden Nederlanders hebben weten te indoctrineren. Iet wat uiterst simpel is. 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D-box Geplaatst: zondag om 17:53 Auteur Delen Geplaatst: zondag om 17:53 14 minuten geleden, Con zei: Alle relschopper/hooligans 5 jaar het gevang in, andere huidskleur? Terug naar het land van herkomst. Klaar. Huidskleur heeft er niks mee te maken, Onze Joden hebben immers ook een andere huidskleur. Het gaat om het gedachtegoed van de antisemitist. Ja, ik vind dat er geen plaats is voor antisemitisten, fascisten, racisten en nazisten. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: zondag om 18:00 Delen Geplaatst: zondag om 18:00 Onze Joden?? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D-box Geplaatst: zondag om 18:14 Auteur Delen Geplaatst: zondag om 18:14 7 minuten geleden, Mojo zei: Onze Joden?? JA! De Joodse gemeenschap heeft hier al eeuwen gelukkig geleefd (m.u.v 40-45), ik kan me Amsterdam niet voorstellen zonder Onze Joden; Onze Joden hebben veel liefde en medeleven gebracht van onze Jordaan. Amsterdam is Amsterdam niet meer zonder Onze Joden! ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
minplus Geplaatst: zondag om 18:18 Delen Geplaatst: zondag om 18:18 Natuurlijk, onze joden die inmiddels weer doodsbang zijn net als in 1939. En onze joden zijn natuurlijk ook de voetbalsupporters die hier feest kwamen vieren met de Ajax-supporters zoals 5 jaar geleden toen ze samen zingend over straat gingen. Zoals onze van welk land dan ook die hier met ons feest willen vieren. Wat zijn we is onze maatschappij onvoorstelbaar ziek geworden. 1 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen