Ga naar inhoud

Pogrom in Amsterdam tegen onze Joden

D-box

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, wanderer zei:

toon het aan....!

Toon zelf maar aan dat er "genocide" plaatsvindt door Israel.

Wie beweert, moet aantonen.

Niet andersom.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een probleem wat wij zelf (overheid) hebben toegelaten dat het zo uit de hand kan lopen.

Het begint al bij de acceptatie van onze multiculturele samenleving. Wanneer 1 groep vind dat dit onmogelijk is werkt dit al niet meer.

Wat onze overheid heeft laten zien de laatste jaren is pappen en nathouden van deze agressieve groeperingen die vinden dat bepaalde groeperingen hier maar moeten oprotten, hier gaat het mis want het zijn juist deze groeperingen die zich niet aanpassen en dat met demonstraties en desnoods met ordeverstoringen wel eens duidelijk aan de overheid en bevolking zullen maken. 

Demonstreren is een grondrecht maar hier gaat het fout, iemand die onherkenbaar demonstreert is geen demonstrant want hij verloochend zijn eigen identiteit (wie staat voor wat), ook degene die geweld gebruikt oppakken dat gedrog, zet ze maar een paar weken vast tot er tijd is om zijn identiteit te achterhalen.

Demonstratie verbod allemaal het ME busje indrijven en laat ze maar weer wachten tot de politie tijd heeft om ze te verhoren en daar mag best een paar weken overheen gaan. 

Wanneer er zo zou worden gehandeld vermoed ik dat er minder gedemonstreerd wordt en ze zich beter aan de regels zullen houden in plaats van na 2 uur weer naar huis te worden gestuurd.

• Like 2

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-11-2024 om 09:06, Tonskidutch zei:

En ja boetes onmiddellijk opgelegd krijgen en geen werkstraffen meer na twintig of meer maanden tot aan dat proces voor de rechter.

Of meteen de cel in, hup dan zitten ze maar op een kluitje met enkel één wc pot.

Het "bail me free" principe is zo slecht nog niet. Geld afstaan raakt altijd.

zo dacht ik er ook over

Can't Find My Way Home

Ellen Mcllwain

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, hugogertie zei:

Wanneer er zo zou worden gehandeld vermoed ik dat er minder gedemonstreerd wordt en ze zich beter aan de regels zullen houden in plaats van na 2 uur weer naar huis te worden gestuurd.

Maar dat mag natuurlijk weer niet van Tante Amnesty et al..

Ik erger me mateloos als ongekozen, non-gouvernementele mensenrechtenorganisaties ons wel even zullen vertellen hoe (onbeperkt) er in Nederland mag worden "gedemonstreerd". Zelfs met gezichtsbedekking. 

En dat de politie en ME demonstranten amper mogen aanraken. Met elke opgelopen blauwe plek meteen een advocaat. De provocaties lijken steeds vaker met vooropgezette bedoelingen.

Helemaal met je eens dat onze bange overheid zich de grondwettelijke plicht heeft de burgerij in de publieke ruimte te beschermen heeft laten afpakken en de terreur van de straat alle ruimte heeft gegeven "de regie over te nemen".

Wildvreemde criminelen kunnen inmiddels dus op straat ongestoord pascontroles doen. 

Mogelijk dezelfde lui die zich als eerste publiekelijk verzetten tegen preventief fouilleren.

Frank van der Linde of Willem Engel, het is dezelfde agenda. En hetzelfde gedrag. 

De media mogen -wellicht moeten- wat mij betreft kalmer aan doen met dat "hoor en wederhoor". 

Niet elke blaaskaak hoeft een landelijk podium!

We hebben door personeelstekort overal wachttijden.

Die beroepsdemonstranten hebben kennelijk zoveel vrijetijd dat ze inderdaad niet met voorrang hoeven te worden "afgehandeld".

(En de (hijgerige) media mogen wel wat terughoudender zijn in de berichtgeving. Ik hoop daarom dat die Van der Linde vanavond niet bij zo'n keukentafel-talkshow is uitgenodigd!)

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Eduard07 zei:

Maar dat mag natuurlijk weer niet van Tante Amnesty et al..

Ik erger me mateloos als ongekozen, non-gouvernementele mensenrechtenorganisaties ons wel even zullen vertellen hoe (onbeperkt) er in Nederland mag worden "gedemonstreerd". Zelfs met gezichtsbedekking. 

En dat de politie en ME demonstranten amper mogen aanraken. Met elke opgelopen blauwe plek meteen een advocaat. De provocaties lijken steeds vaker met vooropgezette bedoelingen.

------------------------------------

We hebben door personeelstekort overal wachttijden.

Die beroepsdemonstranten hebben kennelijk zoveel vrijetijd dat ze inderdaad niet met voorrang hoeven te worden "afgehandeld".

---------------------------------------

(En de (hijgerige) media mogen wel wat terughoudender zijn in de berichtgeving. Ik hoop daarom dat die Van der Linde vanavond niet bij zo'n keukentafel-talkshow is uitgenodigd!)

Demonstreren met gezichtsbedekking snap ik nog wanneer mensen hier demonstreren die uit Iran afkomstig zijn, die mensen zijn hun leven niet veilig maar die Klimaat drammers en pro dit en pro dat demonstranten gewoon vast zetten en die advocaat mogen ze zelf betalen. Hun overtreden de wet en dan zou de overheid zich wel in moeten houden, denk nog terug aan de tijd in de jaren 70 dat even de dam werd schoongeveegd door Mariniers en de Hippies omdat ze daar zo nodig wilden slapen.... Burgemeester Samkalden wist raad en had wel de ballen..... de dag daarna dachten een paar hippies gewoon weer hun gang te gaan en toen nam het volk het heft in handen met een paar knuppels en nog wat slagtuig, niet goed te praten maar begrijpelijk maar het probleem was er wel mee opgelost en er was ook duidelijk wie het gezag voerde.

------

Dat personeelstekort hebben we te danken aan de vorige kabinetten die alleen maar bezuinigde op Politie en Defensie, nu komen we die Mariniers tekort.

--------

De Media en zeker de NPO met het NOS journaal voorop die een demonstrand met gezichtsbescherming staat te interviewen terwijl er een demonstratie verbod is.......en dan de vragen die ze stellen gewoon te belachelijk voor woorden..... Niet van jij mage hier niet zijn en laat je gezicht eens zien want je bent zwaar in overtreding....... De NOS moet zich schamen door dit volk nog een podium te geven ook...... Ontslaan die eindredacteur en verslaggever. Zij moedigen deze schoften nog aan ook van onze belastingcenten. Dit zijn dezelfde verslaggevers die het vreemd vinden dat de PVV zo groot wordt......

• Like 3
  • Bedankt 1

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Demonstranten met een boeven-mombakkes meteen oppakken, een week opsluiten en 1000€ boete. Dat zijn echt geen fatsoenlijke demonstranten maar boeven die rotzooi willen schoppen. Bij een volgende keer een maand en 4000 boete. Enzovoort.

Gevluchte Iraniërs die hier veiligheid vinden moeten liever niet op straat gaan demonstreren.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Moderator

Op Plein '40-'45 zijn maandagavond ongeregeldheden ontstaan. Een tram zou in de brand zijn gezet door jongeren op straat.

De aanleiding van de onrust is nog onduidelijk.

Bij een filmpje dat rondgaat is een Palestijnse vlag geplaatst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, wanderer zei:

jij beweert: "aantoonbaar etc" in je post...dus

8 uren geleden, wanderer zei:

jij beweert: "aantoonbaar etc" in je post...dus

Het woord "genocide" heb ik niet als eerste gebruikt.

Het zijn toch echt de al jaren openlijk verkondigde plannen van Iran en proxy's om Israel van de kaart te vegen.

aangepast door Eduard07

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, ceesv zei:

Op Plein '40-'45 zijn maandagavond ongeregeldheden ontstaan. Een tram zou in de brand zijn gezet door jongeren op straat.

De aanleiding van de onrust is nog onduidelijk.

Bij een filmpje dat rondgaat is een Palestijnse vlag geplaatst.

We betalen opnieuw de prijs van ons tolerante beleid van de laatste decennia.

De onderkant vd maatschappij laat zich weer eens gelden.

Het “hoodie gajes” moet je als onkruid bestrijden.

Keihard dr op en dr over.

En niet anders 

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.at5.nl/artikelen/229485/me-veegt-plein-40-45-leeg-tram-in-brand-gestoken-lijnbus-met-stenen-bekogeld

"Een andere ooggetuige spreekt van "heel zwaar vuurwerk" en van veel "jongeren op scooters"."

Scooters in beslag nemen en vernietigen.

Jongeren voor langere tijd vasthouden totdat de politie tijd voor ze heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Mojo zei:

Jouw opmerking is nu net zo erg als wat jij vindt van de PVV kiezers. Jij hebt dus wel degelijk geen enkel idee wat er leeft in Nederland

Die groepen jongeren zijn geboren in NL, het is dus geen kwestie van nog niet geintegreerd. Ze zijn de baas op straat, dat is 1 van de weinige dingen waar zij voldoening uit kunnen halen. Op andere punten scoren zij laag in de samenleving, dus ze doen waar ze goed in zijn. Uit ervaring weet ik dat zij je niet accepteren als je je zwak opstelt.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, moonchild zei:

Die groepen jongeren zijn geboren in NL, het is dus geen kwestie van nog niet geintegreerd. Ze zijn de baas op straat, dat is 1 van de weinige dingen waar zij voldoening uit kunnen halen. Op andere punten scoren zij laag in de samenleving, dus ze doen waar ze goed in zijn. Uit ervaring weet ik dat zij je niet accepteren als je je zwak opstelt.

Deze figuren zijn verre van geintegreerd, want maken sinds hun geboorte deel uit van een parallelle samenleving, die alleen menging toestaat met islamitische huwelijkspartners. De premier van Nederland vinden ze maar een schertsfiguur vergeleken met de koning van Marokko, getuige de massale volksoploop en de enorme verering als het staatshoofd van dit islamitische, dus ondemocratische land bij ons op bezoek komt. Nederlanders vinden ze maar een raar volk dat over zich heen laat lopen en behandelen deze oorspronkelijke inwoners daarom vaak zonder respect.

Bovendien is het zo dat deze groepen de neiging hebben om het slachtoffer uithangen, maar niet de dader.

Sommigen zullen mijn mening misschien generaliserend of discriminerend vinden, maar ik meen te kunnen zeggen dat ik uit ervaring spreek.

• Like 1

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen