Tonskidutch Geplaatst: 20 uren geleden Delen Geplaatst: 20 uren geleden Als je het terug voert naar de ouders dan zien wij bij alle bevolkingsgroepen uit die multiculturele samenleving wel problemen. En dat zie je ook elke dag op straat. Jonge jongetjes die andere scholieren uitschelden voor nigga of voor homo... Aart Staartjes heeft verloren tegen TikTok en de andere pulp op internet. Best geinig dat Poetin nu Trump eens effe lekker door de zeik haalt. https://www.telegraaf.nl/video/1095764562/zo-jent-poetin-trump-alvast Ja zo doe je dat tegenwoordig. Ook in onze tweede kamer en er buiten wordt al jaren met modder gegooid. Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hugogertie Geplaatst: 19 uren geleden Delen Geplaatst: 19 uren geleden 1 uur geleden, Donkeyman zei: Volgens de laatste berichten wordt pensionado Job Cohen door het Amsterdamse stadsbestuur voor een voorlopige periode van een jaar ingehuurd om thee te gaan drinken met Marokkaanse families die betrokken zijn bij de onlangs ontstane misverstanden met Joden. Burgemeester Halsema spreekt haar volste vertrouwen uit en wenst hem veel succes toe bij zijn nieuwe opdracht. Ahhh daar gaan we weer pappen en nathouden..................... ja meneer Cohen dat gaan wij doen meneer Cohen........ Stuur meneer Peter Gillis, dan kunnen ze bij hem op de straf....uh vakantieparken gaan werken....... VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 19 uren geleden Delen Geplaatst: 19 uren geleden Een overheid die de weg volledig kwijt is. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Donkeyman Geplaatst: 19 uren geleden Delen Geplaatst: 19 uren geleden 6 minuten geleden, hugogertie zei: Ahhh daar gaan we weer pappen en nathouden..................... ja meneer Cohen dat gaan wij doen meneer Cohen........ Stuur meneer Peter Gillis, dan kunnen ze bij hem op de straf....uh vakantieparken gaan werken....... Kennelijk is het door mij verzonnen en cynische bericht serieus genomen. Zo zie je maar hoe de sociale media werken, voor je het weet heb je een hoax de wereld ingeholpen, haha. 1 VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hugogertie Geplaatst: 18 uren geleden Delen Geplaatst: 18 uren geleden 9 minuten geleden, Donkeyman zei: Kennelijk is het door mij verzonnen en cynische bericht serieus genomen. Zo zie je maar hoe de sociale media werken, voor je het weet heb je een hoax de wereld ingeholpen, haha. Ja dat heb ik pas later gelezen 🥶......en inderdaad dit is een zeer goed voorbeeld van hoe Sociale Media in het echt werkt. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 18 uren geleden Delen Geplaatst: 18 uren geleden Ik zou der niet mee kunnen lachen. Er is teveel fake news. “iemand met een kluitje in het riet sturen” is net zo boosaardig als waar velen hun woede uit putten niet nodig dus Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hugogertie Geplaatst: 18 uren geleden Delen Geplaatst: 18 uren geleden (aangepast) Ze trekken ter strijde............. https://nos.nl/artikel/2544211-wilders-en-van-der-plas-pleiten-voor-rigoureuze-maatregelen-na-geweld Nou ben benieuwd wie Wilders gaat sturen......Zwarte uuuh roetveeg......Piet met de roe🤣 18 uren geleden aangepast door hugogertie VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 18 uren geleden Delen Geplaatst: 18 uren geleden gaat beslist niet lukken te weinig Pieten, groot tekort aan werknemers in Nederland 😁 Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: 18 uren geleden Delen Geplaatst: 18 uren geleden 22 minuten geleden, Tonskidutch zei: Ik zou der niet mee kunnen lachen. Er is teveel fake news. “iemand met een kluitje in het riet sturen” is net zo boosaardig als waar velen hun woede uit putten niet nodig dus Ja maar, Tonski, zo gaat het nu wel in de wereld. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 18 uren geleden Delen Geplaatst: 18 uren geleden Dat geef ik zelf ook toe. Ondanks dat is het frustrerend als je deze nare methodiek elke dag voorgeschoteld krijgt. Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: 18 uren geleden Delen Geplaatst: 18 uren geleden 7 minuten geleden, Tonskidutch zei: Dat geef ik zelf ook toe. Ondanks dat is het frustrerend als je deze nare methodiek elke dag voorgeschoteld krijgt. Gelukkig kunnen we, volgens een aantal medeforummers, de NOS beter afschieten. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hugogertie Geplaatst: 17 uren geleden Delen Geplaatst: 17 uren geleden (aangepast) 29 minuten geleden, Mojo zei: Gelukkig kunnen we, volgens een aantal medeforummers, de NOS beter afschieten. Het NOS Journaal was een instituut met de nadruk op was. Nu lijkt het er steeds meer op dat het NOS Journaal geleid wordt door de woke familie wat zeer eenduidig laat zien aan welke kant van de samenleving hun nu staan terwijl juist deze partij onafhankelijk moet zijn. Zelf heb ik meer vertrouwen in het nieuws op RTL4 omdat ik dit momenteel veel onafhankelijker vind. Of daarmee de gehele NOS kan worden afgeschoten zijn niet mijn woorden. 17 uren geleden aangepast door hugogertie VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Donkeyman Geplaatst: 17 uren geleden Delen Geplaatst: 17 uren geleden 44 minuten geleden, hugogertie zei: Het NOS Journaal was een instituut met de nadruk op was. Nu lijkt het er steeds meer op dat het NOS Journaal geleid wordt door de woke familie wat zeer eenduidig laat zien aan welke kant van de samenleving hun nu staan terwijl juist deze partij onafhankelijk moet zijn. Zelf heb ik meer vertrouwen in het nieuws op RTL4 omdat ik dit momenteel veel onafhankelijker vind. Of daarmee de gehele NOS kan worden afgeschoten zijn niet mijn woorden. Nou RTL Nieuws is minstens zo woke als het NOS journaal, dat zie je terug in de onderwerpkeuze en het benoemen van bepaalde kwesties en personen. VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hugogertie Geplaatst: 16 uren geleden Delen Geplaatst: 16 uren geleden 18 minuten geleden, Donkeyman zei: Nou RTL Nieuws is minstens zo woke als het NOS journaal, dat zie je terug in de onderwerpkeuze en het benoemen van bepaalde kwesties en personen. Je hebt zeker een punt maar vind het hier nog wel meevallen ten opzichte van de NOS, maar als Politiek verslaggevertje Floortje in de lucht komt.....helemaal mee eens🤫 VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 12 uren geleden Delen Geplaatst: 12 uren geleden 4 uren geleden, hugogertie zei: Je hebt zeker een punt maar vind het hier nog wel meevallen ten opzichte van de NOS, maar als Politiek verslaggevertje Floortje in de lucht komt.....helemaal mee eens🤫 Mee eens, de partijdigheid druipt daar helaas vanaf. rtl brengt t nieuws niet 1 op 1 volledig, en benadrukt sommige zaken, en brengt andere zaken amper naar voren, of benoemt het niet. zo krijg je als kijker al een ander beeld op de zaak, en dat lijkt mijzelf niet wenselijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen