minplus Geplaatst: 17 uren geleden Delen Geplaatst: 17 uren geleden 7 uren geleden, Donkeyman zei: Kennelijk is het door mij verzonnen en cynische bericht serieus genomen. Zo zie je maar hoe de sociale media werken, voor je het weet heb je een hoax de wereld ingeholpen, haha. Dingen verzinnen en op internet plaatsen heeft eigenlijk altijd kwalijke gevolgen want in het ergste geval wordt het een paar miljoen keer gedeeld in de passende bubbel. 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
minplus Geplaatst: 16 uren geleden Delen Geplaatst: 16 uren geleden 5 uren geleden, hugogertie zei: Het NOS Journaal was een instituut met de nadruk op was. Nu lijkt het er steeds meer op dat het NOS Journaal geleid wordt door de woke familie wat zeer eenduidig laat zien aan welke kant van de samenleving hun nu staan terwijl juist deze partij onafhankelijk moet zijn. Zelf heb ik meer vertrouwen in het nieuws op RTL4 omdat ik dit momenteel veel onafhankelijker vind. Of daarmee de gehele NOS kan worden afgeschoten zijn niet mijn woorden. Meer vertrouwen in een commerciële zender..... Waar doet me dat aan denken. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerrit B Geplaatst: 13 uren geleden Delen Geplaatst: 13 uren geleden hier een ander live verslag Israëlische hooligans zetten amsterdam op zijn kop zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D-box Geplaatst: 9 uren geleden Auteur Delen Geplaatst: 9 uren geleden Ach jongens, Aan al die flauwe grappen hebben we niks. Het gaat erom dat Onze Joden zich niet meer veilig voelen; ze hebben dit soort sores al jaren geleden meegemaakt. Het wordt tijd dat we ėėn lijn trekken: weg met antisemitisme, fascisme, racisme en nazisme. Dat is mijn boodschap. We zitten op een geweldig board, de ėėn is rechts, de ander links en iedereen laat de ander in zijn eigen waarde. Laten wij een voorbeeld zijn van deze maatschappij. 2 ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hugogertie Geplaatst: 2 uren geleden Delen Geplaatst: 2 uren geleden 13 uren geleden, minplus zei: Meer vertrouwen in een commerciële zender..... Waar doet me dat aan denken. Tja zoals ik al schreef de NOS was een instituut en dat ik nu meer vertrouwen heb in het commerciële zegt meer over de huidige leiding van de NOS..........die steeds meer een gekleurd beeld laten zien ook door het gedrag van de NPO leiding dat Woke steeds vaker uitdraagt terwijl juist deze partij onafhankelijk zou moeten zijn. We zien de commerciële zenders in Nederland nog niet zo tegenstrijdig als in America het Fox en CNN dat inderdaad laat zien wat partij gericht programma maken is, daarbij verliezen ze de waarheid uit het oog en worden hun selectieve kijkers niet goed van objectieve informatie voorzien. 6 uren geleden, D-box zei: Ach jongens, Aan al die flauwe grappen hebben we niks. Het gaat erom dat Onze Joden zich niet meer veilig voelen; ze hebben dit soort sores al jaren geleden meegemaakt. Het wordt tijd dat we ėėn lijn trekken: weg met antisemitisme, fascisme, racisme en nazisme. Dat is mijn boodschap. We zitten op een geweldig board, de ėėn is rechts, de ander links en iedereen laat de ander in zijn eigen waarde. Laten wij een voorbeeld zijn van deze maatschappij. Hier ben ik het volledig mee eens.👍 VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen