Gerard 76 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Zover komen ze dus amper omdat de nsc dwarsligt. Dat geef ik ook aan hierboven.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Nu gaf ik al een handreiking om aan te tonen wie en of wanneer men dwars gelegen heeft, maar dat het de NSC is blijkt daar nog niet uit. Dat is wat sommigen ervan gemaakt hebben. Als het stroef loopt moet er toch een schuldig zijn. Tja hoofdlijnen akkoord + extra parlementair zijn. Geef fikkie maar mijn portie. 😁 Child In Time (edit) Deep Purple
Eduard07 Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) 1 uur geleden, Gerard 76 zei: Geen wonder wanneer praktisch alles wordt weggestemd of geblokkeerd Als je aan de knoppen zit een een hele grote broek aantrekt over het "een rigoureus ander beleid", is dit een zielig en goedkoop excuus. Vooral als "je" zelf geen moer uitvoert als minister(s). 1 uur geleden aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen