Hendeson Geplaatst: 9 november Geplaatst: 9 november Misschien verkeerde TOPIC , ik heb een probleem met outlook mail , als ik een E MAIL verzend krijg ik een mededeling , de server (versatel ) die bij zonnet zit en daar werkt : de server ondersteund geen enkele verificatie methode die door de client wordt ondersteund , met een foutcode ox800ccc18 ik zal erbij vertellen dat als ik naar mijntele2 webmail ga en inlog ik kan werken met versatel , ik kan berichten die versatel doorstuurd naar mijn eigen mailadres bekijken en verwijderen en ZELFS een mail versturen via versatel.nl naar wie dan ook uit mijn adresboek van outlook , wat kan ik doen om mijn probleem op te lossen
Tonskidutch Geplaatst: 9 november Geplaatst: 9 november Welke versie van outlook is dat? zoektocht begint daar https://support.microsoft.com/nl-nl/office/pop-imap-en-smtp-instellingen-voor-outlook-com-d088b986-291d-42b8-9564-9c414e2aa040 Je kan meerdere accounts van een email provider binnen outlook gebruiken mits je telkens de juiste SMTP server bij dat account invult. Rappers Delight The Sugerhill Gang
Hendeson Geplaatst: 9 november Auteur Geplaatst: 9 november Oepss dat was ik vergeten te vermelden 2007 , heb wel een account bij microsoft 😥
Zunigkyk Geplaatst: 9 november Geplaatst: 9 november (aangepast) ik begrijp hieruit dat je voor Zonnet email moet betalen... misschien moet je dat nog in orde maken? 9 november aangepast door Zunigkyk
Tonskidutch Geplaatst: 10 november Geplaatst: 10 november Outlook 2007 werkt allang niet meer met de nieuwe SMTP servers samen van Microsoft dus neem maar een nieuwe email client zoals Microsoft 365 personal die 2007 versie is lek, gecompromitteerd door veiligheidsbugs Rappers Delight The Sugerhill Gang
Tonskidutch Geplaatst: 11 november Geplaatst: 11 november Nou dat hebben we hier dan anders geconstateerd op de laptop van mijn schoonbroer/zwager. Die kon niets meer verzenden via de outlook 2007. Er zijn meerdere meldingen over bij de supportdesk van Microsoft. Rappers Delight The Sugerhill Gang
Hendeson Geplaatst: vrijdag om 11:13 Auteur Geplaatst: vrijdag om 11:13 Ik heb tot 17 oktober 2024 zonder problemen met outlook gewerkt ook de SMTP werkte tot ik over ging naar odido op die 17e oktober , toen ging de SMTP pas uit , misschien heeft tele2 dit gemeld aan T mobile en deze heeft de SMTP uitgezet .😥
Tonskidutch Geplaatst: zaterdag om 13:43 Geplaatst: zaterdag om 13:43 (aangepast) https://www.microsoft.com/nl-nl/microsoft-365/end-of-support-office-2007?msockid=2ddf3f69cebf66051c1c2a50cfff6735&market=nl Meerdere accounts dus ook van een niet Microsoft email accounts worden onderworpen aan een veiligheidsprocedure. Dat staat vast. Uitzetten van een SMTP server heeft er niets mee te maken maar dat men er geen verbinding meer mee kan opbouwen via de onveilige protocollen heeft er alles mee te maken. Persoonlijk begrijp ik ook niet waarom iemand nog bewust oude email accounts wil blijven gebruiken, meestal is na opzeggen van een provider na maximaal 1 jaar geen toegang meer tot dergelijke oude accounts. Op 15-11-2024 om 12:13, Hendeson zei: misschien heeft tele2 dit gemeld aan T mobile en deze heeft de SMTP uitgezet daar wordt niets gemeld van de een aan de andere, je account bestaat gewoon niet meer. Dus kun je niet meer versturen via via. zaterdag om 13:45 aangepast door Tonskidutch kort maar krachtig Rappers Delight The Sugerhill Gang
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen