Hendeson Geplaatst: 9 november Geplaatst: 9 november Misschien verkeerde TOPIC , ik heb een probleem met outlook mail , als ik een E MAIL verzend krijg ik een mededeling , de server (versatel ) die bij zonnet zit en daar werkt : de server ondersteund geen enkele verificatie methode die door de client wordt ondersteund , met een foutcode ox800ccc18Â Â ik zal erbij vertellen dat als ik naar mijntele2Â webmail ga en inlog ik kan werken met versatel , ik kan berichten die versatel doorstuurd naar mijn eigen mailadres bekijken en verwijderen en ZELFS een mail versturen via versatel.nl naar wie dan ook uit mijn adresboek van outlook , wat kan ik doen om mijn probleem op te lossen
Tonskidutch Geplaatst: 9 november Geplaatst: 9 november Welke versie van outlook is dat? zoektocht begint daar https://support.microsoft.com/nl-nl/office/pop-imap-en-smtp-instellingen-voor-outlook-com-d088b986-291d-42b8-9564-9c414e2aa040 Je kan meerdere accounts van een email provider binnen outlook gebruiken mits je telkens de juiste SMTP server bij dat account invult. All The Young Dudes / West End Girls Pet Shop Boys, Manchester Camerata Â
Hendeson Geplaatst: zaterdag om 16:47 Auteur Geplaatst: zaterdag om 16:47 Oepss dat was ik vergeten te vermelden 2007 , heb wel een account bij microsoft 😥
Zunigkyk Geplaatst: zaterdag om 17:33 Geplaatst: zaterdag om 17:33 (aangepast) ik begrijp hieruit dat je voor Zonnet email moet betalen... misschien moet je dat nog in orde maken? zaterdag om 17:37 aangepast door Zunigkyk
Tonskidutch Geplaatst: zondag om 08:18 Geplaatst: zondag om 08:18 Outlook 2007 werkt allang niet meer met de nieuwe SMTP servers samen van Microsoft dus neem maar een nieuwe email client zoals Microsoft 365 personal die 2007 versie is lek, gecompromitteerd door veiligheidsbugs All The Young Dudes / West End Girls Pet Shop Boys, Manchester Camerata Â
Tonskidutch Geplaatst: maandag om 08:54 Geplaatst: maandag om 08:54 Nou dat hebben we hier dan anders geconstateerd op de laptop van mijn schoonbroer/zwager. Die kon niets meer verzenden via de outlook 2007. Â Er zijn meerdere meldingen over bij de supportdesk van Microsoft. Â All The Young Dudes / West End Girls Pet Shop Boys, Manchester Camerata Â
Hendeson Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Ik heb tot 17 oktober 2024 zonder problemen met outlook gewerkt ook de SMTP werkte tot ik over ging naar odido op die 17e oktober , toen ging de SMTP pas uit , misschien heeft tele2 dit gemeld aan T mobile en deze heeft de SMTP uitgezet .😥
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen