Mojo Geplaatst: 3 december Geplaatst: 3 december 13 minuten geleden, Hendeson zei: Oke in de link staat dat microsoft 2007 heeft uitgezet dan vind ik het vreemd dat mijn hele familie nog steeds op 2007 draait waar ik bij ben geweest , misschien een illegale versie van ms 2007 🤔 Staat natuurlijk op een pc met Win XP 2 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Hendeson Geplaatst: 6 december Auteur Geplaatst: 6 december Op 3-12-2024 om 14:08, Mojo zei: Staat natuurlijk op een pc met Win XP Nee nee ik draai gewoon w 10 natuurlijk wel met de nodige beveiliging 😉
Moderator wiz Geplaatst: 6 december Moderator Geplaatst: 6 december Op 15-11-2024 om 12:13, Hendeson zei: Ik heb tot 17 oktober 2024 zonder problemen met outlook gewerkt ook de SMTP werkte tot ik over ging naar odido op die 17e oktober , toen ging de SMTP pas uit , misschien heeft tele2 dit gemeld aan T mobile en deze heeft de SMTP uitgezet .😥 Nee natuurlijk niet. Je kon de smtp server van je vorige provider gebruiken omdat deze ip adressen van haar eigen klanten als afzender accepteerde. Op 17 oktober ging je over naar Odido, en dan zit je in het Odido netwerk. Jouw oude provider accepteert geen smtp van niet eigen ip adressen. Dat is jouw probleem. Odido heeft helemaal geen mail, dus zul je op zoek moeten naar een partij die smtp met een gebruikersnaam en wachtwoord accepteert, of overstappen naar een andere isp die wel mail functionaliteit biedt. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Hendeson Geplaatst: 6 december Auteur Geplaatst: 6 december 6 minuten geleden, wiz zei: Nee natuurlijk niet. Je kon de smtp server van je vorige provider gebruiken omdat deze ip adressen van haar eigen klanten als afzender accepteerde. Op 17 oktober ging je over naar Odido, en dan zit je in het Odido netwerk. Jouw oude provider accepteert geen smtp van niet eigen ip adressen. Dat is jouw probleem. Odido heeft helemaal geen mail, dus zul je op zoek moeten naar een partij die smtp met een gebruikersnaam en wachtwoord accepteert, of overstappen naar een andere isp die wel mail functionaliteit biedt. Einde oefening , ben bezig met andere mailsever .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen