zzzzzz Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 1 uur terug, sattv4iedereen zei: En ik lees bij drukke evenementen, dat iptv niet zo goed is, en blijven haperen. Zit zo, dat nieuwe aansluitingen bij telenet een iptv box is, zo ook bij base. Hoe het zit bij orange, weet ik niet. Er is maar één DVB-C in Vlaanderen, dus het moment dat er geen DVB-C meer opzit, is dat voor iedere provider die ervan gebruik maakt. Daar is niets onzeker aan. 1 uur terug, sattv4iedereen zei: En kan het een gewone doordaagse kijker hen schelen of het dvc-c dvb-s is of iptv of nog iets anders? Denk het niet. Zij verlangen beeld als ze de tv aanzetten. Mijn ouders doen ook fta telenet en 19°, en kunnen ondanks hun leeftijd nog goed overweg met een vu duo 4k se om te kijken. Opnemen doen ze niet, tis te moeilijk voor hen. Ik hoop dat dvb-c zolang meegaat, zolang mijn ouders nog leven, want werken met 2 ab's zou hen te moeilijk zijn. Eerste kwartaal 2030 is wat gepland is, dat betekent dat dan de laatste DVB-C zenders weggaan, daarvoor zouden ook al andere zenders verdwijnen uit het DVB-C aanbod. Wat mij betreft mogen ze nog 5 jaar vertraging hebben, maar ik heb er niets aan te zeggen. VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen